23 Ocak 2014 Perşembe

Son Sevgili / Nora Roberts

Taa yazın okuyupta bloga ancak ekleyebildiğim bir kitap. Keşke ben de okuyup hemen bir kaç gün içerisinde yazabilseydim ama gerçekten mümkün olamıyor.Umarım bu sene daha eş zamanlı (okuyup ya da kullanıp çabucak yazmalı) paylaşımlar yapabilirim.
Bakalım bu kitabın arka sayfa yazısı ne diyor;
Ortak bir geçmiş, yeni bir başlangıç ve ömür boyu sürecek bir aşk hakkında yepyeni bir roman. New York Times çok satan yazarı Nora Roberts, yaşadıkları kasabaya sıcak ve sevimli bir otel inşa eden Montgomery kardeşlerle -Beckett, Ryder ve Owen- sizleri tanıştırıyor.
Owen, Montgomery ailesinin organizatörü, ailenin inşaat şirketini demir yumrukla yöneten idarecisidir ve bir hesap tablosundan bile daha az esnektir. Kardeşleri onun liste yapma huyundan yaka silkseler de BoonsBoro Oteli tam planlandığı vakitte açılacaktır. Owen`ın planlarında öngöremediği tek şey ise Avery McTavish`tir... 
Avery`nin popüler pizza mekânı otelin tam karşısında olduğundan, genç kadın otelin yenileme çalışmalarını oldukça yakından takip eder ve Owen`ı bir kez daha takdir eder. Owen çocukken onun ilk sevgilisi olduğundan, aslında Avery`nin aklından çıkmamıştır. Ancak ona karşı hissettiği çekim pek de masumane değildir. Avery ve Owen ilişkilerini yeni bir boyuta tedbirli bir biçimde taşırken, otelin açılması da Boonsboro kasabası halkına kutlama yapmak için bir neden verir. Fakat Owen`ın daha yapması gereken çok şey vardır. Avery`nin etrafına ördüğü duvarları yıkmak sandığından daha uzun sürecektir ve bu olurken Avery ilk sevgilisinin son sevgilisi olacağını anlayacaktır... 
Nora Roberts'i sevdiğimi daha önce de yazmıştım. Kitaplarının çoğunluğunu okudum. Bu kitapta Marmaris'teki sessiz, sakin havuzumuzun kenarında iyi bir yaz arkadaşı oldu bana.
Nora Roberts özellikle seri kitaplar yazıyor. Benim çok sevdiğim bir Eve Dallas serisi var. Onun haricinde de 3-4 kitaplık serileri var. Bu kitapta Yarın ve Daima kitabının devamı ama ben maalesef seri olduğunu bilmeden direkt bununla başladım. 
Bu kitap Owen'le Avery'nin hikayesini anlatıyor. Bir de bir otel hayaleti, Lizzy'nin. Owen ve Avery'nin yakınlaşmasında hayalet Lizzy'nin de etkisi var ama aslında birbirlerine çocukluk döneminden beri aşıklar.
İnşaat işleri süren ve yakında açılışı planlanan BoonsBoro Oteli, 3 erkek kardeş ve 3 yakın kız arkadaşın ilişkileri var bu kitapta. Daha önceki  Yarın ve Daima kitabında yakınlaşan Beckett ve Clare bu kitapta evleniyor. Yine onların ilişkilerinde de otelin hayaleti Lizzy'nin parmağı var. Yine bu kitapta Lizzy'nin kim olduğunu öğreniyoruz. Onunda orada bulunma sebebi bir aşk hikayesi ve sadece kitaplarda ya da filmlerde olur bu dediğimiz konu güzel harmanlanmış, etkilenmemek mümkün değil. Otelin işletmecisi Hope ve ailenin huysuz erkek kardeşi Ryder ilişkisini  bir sonraki kitapta okuyacağımızın sinyallerini alıyoruz.
Bir Nora Roberts klasiği. Benim için tam yazlık, havuzbaşı kitabı oldu ve keyifle okudum. Aşk kitaplarına ön yargılı değilseniz bir şans verin derim bu kitaba.

8 yorum:

  1. Böyle güzel bloggerlar sağolsun tatilde ne okunur için alınacak kitap listem uzadıkça uzuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen tatilde misin? şimdiden yaz tatiline mi plan yapıyorsun? Ona göre kıskanacağım da :)

      Sil
  2. Kitabın konusunu beğendim;) Bu tür kitapları tatilde güneşlenirken ya da kafamın içi çok dolu olduğunda okumayı seviyorum Nora Roberts hiç okumadım sanırım bu seri ile başlayabilirim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam dediğin zamanlarda okumalık gerçekten de. Umarım okur ve seversin ama benim gibi 2. kitap ile başlama sakın :)

      Sil
  3. Nora Robert oldukça başarılı bir yazar...Polisiye türlere de meraklıysanız bence okumalısınız...Bulursam bütün kitaplarını alacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim okumadığım çok az kitabı kalmıştır, çok severek okuyorum ben de :)

      Sil
  4. Hep derim ya ara sıra hafif hemen okunacak kitaplara ihtiyaç duyuyor insan. Bu anlamda iyi bir tercih, bende alıp okuyayım Sevdam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım kesinlikle, bir de gerçekten kafam dolu başka şeyler gitmiyor, sürüklemiyor beni. En iyisi bunlar şimdilik :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)