27 Ocak 2014 Pazartesi

Rozita'dan Hediyelerimiz Var! --KAPANDI--

Bu ürünleri yılbaşı öncesi vermem gerekiyordu ama bir türlü kendimi ayarlayıp çekilişi başlatamadım. Kısmet bugüneymiş :)
Hediyelerimize bakalım;

Çekilişe katılabilmek için;
* Blogumun izleyicisi olmanız (GFC üzerinden)
*Rozita facebook sayfasını beğenmeniz gerekmektedir.
Ek hak olarakta;
* Herhangi bir sosyal medya kanalında duyuru +1 hak olacaktır.

Çekilişe katılım 1 Şubat 2014, 23:59'a kadardır. 

Şartları yerine getirdikten sonra aşağıdaki formu doldurarak çekilişimize katılmış olacaksınız. Herkese bol şans diliyorum.

12 yorum:

  1. Ben hediyeyi ne yapayım, sevgin yetiyor bana:)))
    Canımsın düzenlemişsin yine güzel bir etkinlik. Katılanlara şimdiden bol şans dilerim. Sevgilerimle Sevdacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım çok teşekkür ederim, iyi ki varsın :) Öpüyorum, sevgiler :)

      Sil
  2. sana bi çalışkanlık ödülü vericem ben ya.
    :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba, katıldım bakalım ne olacak şansım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. katıldım formu doldurdum sevgiler

    YanıtlaSil
  5. katıldım. bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. katıldım herkese bol şans

    YanıtlaSil
  7. formu doldurdum yani katıldım
    herkese bol şans
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. katıldım bakalım hayırlısı =)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)