11 Ocak 2014 Cumartesi

Revlon 24 Hours Gentle Cleansing Milk

Revlon'un daha önce bir çok makyaj ürününü yazdım. Ama aslında o ürünlerden de önce makyaj temizleme ve tonik gibi ürünleri ile tanışmıştım. (Hatta Türkiye'de satıldığı zamanlarda bir çok ürünü ile tanışmıştım, ne günlerdi :D)
Bu dev ambalajlı ve oldukça uygun fiyatlı ürün yurtdışı alışverişi ile alındı. Dev ambalajına uygun olarak aile boyu ürün olarak kullanıldı, tek başına birinin zaten bitirmesi mümkün değil gibi.
Tüm cilt tiplerine uygundur ibaresi olan bu temizleme sütünü karma cildimde rahatlıkla kullandım. Herhangi bir yağlanma, sivilcelenme, alerji problemi yaşamadım. Hatta yaşamadık :) 
Kaliteli bir ambalajı ve pompalama sistemi var. Kokulu bir ürün, zaman zaman normal gibi gelse de migren atağı gibi dönemlerde kokusu biraz rahatsız edici oldu benim için. Kokunun etkisi çabuk geçiyor, yüzümü Revlon Temizleme sütü ile sildikten sonra bir temizleme jeli ile yıkadığımdan kokusu kalıcı olmuyor. 1-2 dakika içinde kayboluyor. Temizlemesi iyi.
Temizleme sütü olarak geçse de daha çok losyon kıvamında. Karma cildimde bir sorun yaşamadım ama kuru ciltlerin daha iyi anlaşacağını düşünüyorum bu temizleme sütü ile. Dev ve pratik ambalajı, 1 kare pamuk ile tüm yüzümü temizleyebilmem ve uygun fiyatı nedeni ile sevdiğim bir ürün oldu. Maalesef Revlon ürünleri Türkiye'de satılmıyor.

10 yorum:

  1. Reeevlon, duy bizii, Türkiye'ye gel artııık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Revlon artık duysun bizi, ya da Türkiye'de bir firma duysun da Revlon'u getirsin bize :)

      Sil
  2. baya büyük gözüküyor,dediğin gibi tek başına bitirmek pek mümkün değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil canım, aile boyu, hayrat gibi gelen giden kullansın ürünü :)

      Sil
  3. heeey begüm günceler blog arkadaşımız mıymış.
    bilmiyodum.
    ama sevindim bak.
    sen söleyince biraz inceledim adını yazıp.
    bişiler buldum ama bilemedim.
    bi kozmetik moda şeysi gördüm sanki.
    söleseneee bloglarını onun lüfteen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet deep, çok eski bir blogger kendisi :) Tam da bulduğun kişi bence :) Yazdım bloguna :)

      Sil
  4. şöle bi blogunu gezdim biliyon mu.
    sen amma verimli blogçusun yaa.
    valla fırtına gibisin.
    kutluyore senii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bu ara ben de sık sık yazamıyorum ama 3 yıldır nerede ise her gün yazıyorum. Beğenmene sevindim :)

      Sil
  5. Ah o migren ve koku duyarlılığı dönemlerini bilmem mi, geldi mi de gitmiyor ne yazık ki. Bu marka ile ilgili daha önce de yazmıştın sen, yok ki alalım merak de ediyorum doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Revlon çok güzel ürünleri olan bir marka, keşke burda da olsa :) Bazı kokularda direkt baş ağrısı di mi?

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)