15 Ocak 2014 Çarşamba

Ölüm Tanığı / Nora Roberts


Arka Kapak Yazısı
Eve Dallas çivi gibi sert ateş kadar yakıcı.-Stephen King- Yıl 2059. Teğmen Eve Dallasın kocası Roarke, Agatha Christienin ölümsüz eseri Beklenmeyen Şahitin tiyatro oyununun yapımcısıdır. Açılış gecesinde Leonard Voleyi canlandıran oyuncu Richard Draco, yüzlerce seyircinin ortasında kalbinden bıçaklanarak öldürülür. Asıl sorun, bir cinayet romanında olması gerektiği gibi oyundaki herkesin Richardı öldürmek için bir sebebi olmasıdır. Genç ve güzel kadınları dilediğince baştan çıkaran ve bir kadın düşmanı olan kurbanın gizemli ölümünü çözmek ise Evee düşecektir.Ancak Eve, bu davayı çözerken artık geçmişte kaldığına inandığı acılarıyla tekrar yüzleşmek zorunda kalacak ve Roarke'ın yardımıyla bunlarla hesaplaşacaktır. 
"Çok eğlenceli." -Cosmopolitan-
"Sarsıcı ve yeni." -Booklist-
"Muhtemelen eşi benzeri yok." -Library Journal-
Evett, taaa Eylül ayında okuduğum kitabı bile yeni ekleyebiliyorum. Öyle bir fotoğraf stoğum var ki, yaz yaz bitmiyor konular.
Nora Roberts kitaplarının büyük bir çoğunluğunu okudum. Ablam sağolsun, her çıkan kitabını alır. Ben de ondan faydalanıyorum. Özellikle bu Eve Dallas serisini çok severim. 
Macera / polisiye dalında olan kitabımız Epsilon Yayınevi'nden çıkmış ve 437 sayfa.
2059 yılında geçiyor bu kitap, droidler, uçan arabalar ve işlenen cinayetleri çözmeye çalışan dedektif Eve ve onun yakışıklı ve zengin kocası Roark. 
Eve Roark, Roark'ın yapımcılığını yaptığı bir tiyatro oyununu izlerken oyunun aktörlerinden Richard Draco yüzlerce seyircinin gözlerinin önünde kalbinden bıçaklanarak öldürülür. Rol gereği bıçaklanarak öldürülmesi gerekiyordur zaten ama birden bıçaklanan adamdan gerçek kan akmaya başlar. Oyunda  kullanılması gereken sahte bıçak gerçek bıçakla değiştirilmiştir. 
Teğmen (Eve) Dallas olayı kontrol altına alır ve cinayeti çözmek üzere çalışmalara başlar.
Bu seriyi sevdiğim için severek, beğenerek okudum. Nora Roberts sevenler ve bu kitabı okumayanlar kaçırmasınlar.

10 yorum:

  1. eve ve roarke başkadır ya, ben de fanlarındanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de ailecek fanlarındanız :)

      Sil
  2. Sayende yeni bir kitaptan haberim oldu canım. Zaten Agatha Christie hayranıyım ve Şahidin Gözleri evde bekliyor okunmak için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eskiden okumuştum Agatha Christie okumayalı yıllar oldu. Keyifli okumalar canım :)

      Sil
  3. Ben Eve Dallas'ı ve tabi ki Nora Roberts'ı çok severim...Bende şimdilik malesef 4 kitabı var, ama edinmeye uğraşıyorum :) Bu hikaye de bana Galip Derviş'i hatırlattı:) Galiba ordan alınmış bir hikaye vardı bölümlerinden birinde...Okumak isterim, Nora iyidir):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ablam sayesinde keşfettim ve seviyorum keyifli kitapları :) Galip Dervişi izlemedim, merak ettim şimdi. Sana da keyifli okumalar :)

      Sil
  4. Havluyu da görünce noluyoruz dedim, okuyunca anladım ki yazdan kalmaymış. Yazı çok özledim :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Sevda klasiği canım, daha yazın çektiğim fotoları yeni yorumlayabiliyorum. Ben de yazı çok özledim :(

      Sil
  5. Ben de Hasibe gibi Galip Derviş'i söyleyecektim normalde o diziyi izlemem ama bir gün mutfakta yemek yaparken tekrarına denk geldim tam da o bölüm vardı :)) Neyse eminim hikaye farklı gelişiyordur :) Ben daha bu yazara gelemedim canımcım ekliyorum listeme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şansa bak o da benim kitapla aynı konuda çıktı :) Ben seviyorum canım, bakalım okursan sen de sevecek misin?

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)