31 Ocak 2014 Cuma

Nivea Duşta Vücut Kremi / Nemlendirici

Nivea tarafından böyle özel ve güzel bir sunumla gönderilen bu kremleri denemem de yazmam da biraz zaman aldı. Hatta şu anda Nemlendirici olanını yazıyorum, Besleyici olan hala test ediliyor :)
Bakalım Nivea, Nemlendirici Duşta Vücut Kremi için neler demiş;
Deniz mineralleri içeren özel bakım formülü nemi ıslak cilde hapseder. Böylece cilt kolay ve hızlı bir şekilde nemlenir. 
Duştan çıkar çıkmaz cildiniz ipeksi, yumuşak ve pürüzsüz olur. Sonrasında tekrar bir vücut nemlendiricisi kullanmaya gerek yoktur. 
Renklendirici ve silikon içermez.
Banyo esnasında en son işlem olarak duş jelimiz veya sabunla yıkanıp durulandıktan sonra kullanıyoruz Nivea Duşta Kremi. Uyguladıktan sonra bir kaç dakika bekliyorum ve durulanıyorum. Cildim duştan sonra yumuşacık oluyor.  Oysaki normal şartlar altında duştan sonra vücudum gerilecek, önce biraz kurumayı bekleyeceğim, sonra kremimi süreceğim, kremin vücut tarafından emiliş süreci de var... Bunları düşündüğümde gerçekten çok pratik bir ürün. Benim gibi duştan sonra nemlendirici sürmeye üşenenler için çıkarılmış :) Fazla kalıcı olmasa da güzel bir kokusu var. 
Fiyatı biraz değişken, çeşitli sitelerde 12-15 TL arası fiyatlarla satılıyor.
Nemlendirici olan Normal cilt içindi, Besleyici olan da kuru cilt için. Onu kullanmak için özellikle kış ayını bekledim. Çok yakında onun da yazısı geliyor.

8 yorum:

  1. İçlerini bilemiyorum ama bu ürünlerin şişelerine bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım içleri de güzel, tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Özellikle kış aylarında çok kullanıyorum ben Sevdam. Bir denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım bunları dene hem pratik hem güzel, etkili :)

      Sil
  3. Bu beyaz ambalajın hindistan cevizli duş jeliyle set yapıldığını görmüştüm hemen almıştım, ben nemlendiriciye bayıldım, hem pratik hem çok kullanışlı, daha önce karşılaşmadığıma pişman oldum adeta, güzel günlerde kullan Sevda'cığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, ben de duş sonrası kremlenmeye üşenen biri olarak çok beğendim. Sen de güle güle kullan :)

      Sil
  4. nivea en sevdiğim markalardan ya.
    böle nemlendiriciler de ne güzel şeyler ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu nemlendirici özellikle çok değişik Deep :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)