4 Ocak 2014 Cumartesi

L'oreal Color Riche Les Ombres Far

Bu far bana uzun bir zaman önce yurt dışından hediye geldi. En koyu renk haricinde diğer 3 rengi kullanım açısından seviyorum ama bu palette kombin olarak birbirlerine uygun renkler olmadıklarını düşünüyorum.
L'oreal'in bu seri farlarında genelde renkler birbirleri ile çok uyumlu. En saçma tonlusu bu far olmuş maalesef :) 4 farda ışıltılı. Beyaz farın pigmenti biraz düşük, diğerleri de orta derecede pigmentli. 
Kalıcılığı da orta bu farların. Aslında dediğim gibi 3 rengi sevsem de renkler birbirlerine uyumlu olmadığı için pek elim gitmiyor bu palete.

12 yorum:

  1. Canım bende kullanyorum bu paleti ama renk uyumu çok kötü gelmedi bana.Açık rengi çok seviyorum ama dökülmesinden şikayetçiyim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım mesela yeşil çok güzel ama o palette işi ne, hani grinin tonları olsa ya ya da yeşilin tonları olsa anlayacağım. Açık reng bende hiç belli olmuyor bir de ya :(

      Sil
  2. :) Nihayet yeni yazı geldi. 4 renk de güzel gözüküyor, uzun zamandır gece makyajı haricinde far kullanmıyorum ama renkleri görünce makyaj çantamı döküp hemen bir bakmak istedim ne var ne yok diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihayet yazdım evet :) Far gece gündüz sabah her zaman kullanırım :) Hadi bak bakalım çantaya neler var :)

      Sil
  3. lorealin krem farlarini almamam mi saçmalik,yoksa fiyatini markaya gore çok phali yapmak mi?yazini görünce aklima geldi.evet canim bu serinin diger renklerin gördüm,bu bir az iyi degil sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da çok pahalı canım ürünleri. Bana da çok uyumsuz geldi, griler iyi de yeşil olmamış sanki.

      Sil
  4. Renklerine bayıldım.Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. Gule gule kullan.
    Tasarımını beğendim, fakat renk uyumunu saçma buldum.
    Galiba, seninle aynı fikirdeyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Ne bileyim o yeşil çok güzel ama grilerin olduğu bir farda işi ne mor olsaydı bari :)

      Sil
  6. Bu paletlere sürekli gözüm çarpıyordu. Alıp denemek istiyordum ama sendeki paletin renkleri biraz cesaret istiyor gibi geldi bana. Mat farları daha çok seviyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hem renklerle oynamayı hem de ışıltı sevdiğim için hiç korkutucu gelmedi bana :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)