8 Ocak 2014 Çarşamba

Lancôme Ombre Absolue Far Paleti / A80 Baby Pop

Lancôme teknik ile kolaylığı bir araya getirebilmek için makyaj sanatçılarının ustalığından esinlendi. Ombre Absolue Palette'in her uyumu, kullanılması kolay ve hassas 3 aplikatörle uygulanan, pırıltılı ve parlak 4 tamamlayıcı renkten oluşur. Sadece 4 aşama ile en doğalından en sofistike olanına kadar tüm makyaj tiplerine olanak tanır. 
Işıltılı dokunuşlarla bakışı belirginleştirmek için parlak bir renk.
Üst göz kapağına sürmek için bir fon rengi.
Renge yoğunluk kazandırmak ve bakışı yapılandırmak için ortalama tonlu bir renk.
Göz çevresini yeniden çizmek ve belirginleştirmek için eyeliner ile uygulanacak daha canlı bir renk.
Lancôme Ombre Absolue Far Paleti'nin mat güllerle dekore edilmiş ambalajı çok güzel. Parlak siyah, kompakt, ince ve kolay kapanıp açılan sağlam bir ambalaj. Büyük bir aynası ve farklı biçimlerde 3 sünger aplikatörü var.
 4 adet, yumuşak dokulu ve uygulaması çok kolay olan farlar. Hepsinin pigmentasyonu farklı. Sağdaki 2 renk favorim.  
Renklerin hepsi çok parlak, sol alttaki pembe-beyaz far biraz daha sert ve uygulaması zor. Dökülme de yapıyor. Diğerlerinde böyle bir sorun yok. 

Kaş altıma sol alttaki farı, göz kapağıma da sağ üstteki farı uyguladım. Gölgeyi de sağ alttaki mavi yansımalı yeşil far ile yaptım. Bu far gerçekten hem yapı, hem renk hem de kalıcılık olarak muhteşem. 
Genelde 100-120 TL arası satılıyor bu far paleti.

13 yorum:

  1. Gül detayları çok hoşuma gidiyor. :)
    Güle güle kullan canıımcıım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok seviyorum gül detayını. Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Renkler çok güzel o mavi ve yeşil yansımalı olanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağdaki 2 renkte çok güzel aslında tabi en güzel yeşil olan :)

      Sil
  3. çok güzel,yapilari da hosh gözüküyor.yukaridan 2~ci rengi çok begendim.gule gule kullan Sevdacim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorim o ve altındaki yeşil canım. Teşekkürler :)

      Sil
  4. Lancome farları çok seviyorum.Zaten markaya ayrı bir ilgim var.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel bir ilgim yok aslında canım Lancome'a ürünleri güzel o ayrı da maskaralarını seviyorum daha çok. Tesadüf oldu işte. Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  5. Kabı bile çok hoşmuş paletin! Çok sevdim renklerini de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, kabı da renkleri de çok güzel :)

      Sil
  6. Lancome olsun taştan olsun Sevdacım :)) Renkleri ambalajı ne kadar güzel. Makyajın da harika olmuş, senin gibi far sürmeyi becerebilsem keşke..

    Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım valla özel bi merakım yok tamamen tesadüf eseri edindiğim bir palet. Ama memnunum tabii ki :) Bence sen de sürebilirsin, istememişsindir sadece. Çok teşekkürler bu arada :)

      Sil
  7. Canım çok güzelmiş renkler bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)