29 Ocak 2014 Çarşamba

La Roche-Posay Effaclar Jel Temizleyici

La Roche-Posay Effaclar Jel Temizleyici  200 ml. olarak satılıyor. Benim kullandığım 50 ml. deluxe boy.
Bakalım La Roche-Posay'ın Effaclar Jel ile ilgili vaatleri nelermiş;
Yağlı, akneli ve hassas ciltlere özgü nazik formlu cilt temizleyici jeldir.
Cildi derinlemesine temizler ve rahatlık kazandırır.
Fazla sebumu ciltten arındırır.
PH 5.5 yapısı sayesinde, cilt bariyerini koruyarak cildin kurumasına izin vermez.
Cildi nazikçe temizleyen hassas formlu yapısı ile hassas ciltlerin kullanımına uygundur.
Günden güne, aşırı sebum salgısını kontrol altına alır ve cilde doğal ışıltısını yeniden kazanır.
Akneye eğilimli ciltler üzerinde test edilmiştir.
Sabun ve renklendirici madde içermez.
Alkol ve paraben içermez.
La Roche-Posay termal suyu içerir.
Effaclar Jel hassas ve yağlı ciltler için bir temizleyici. Küçücük bir miktarla tüm yüzümü yıkayabiliyorum. Biraz zor arındırılıyor ciltten. Ama cildi kurutmuyor, germiyor. Cildimin temizlendiğini, nefes aldığını hissediyorum. Dönemsel sivilceleri kurutuyor, söndürüyor. Bazı yağlı cilt temizleyicilerinde cilt kuruyup, sonrasında da sivilceleniyor. Bu jelde böyle bir problem yaşamadım. Çok hafif bir kokusu var, beni rahatsız etmedi ama koku duyarlılığı olanlar dikkat.
Sabun, renklendirici madde, alkol ve paraben içermemesi ve termal su içermesi de diğer artılarından. 
Bende ki 50 ml. olmasına rağmen yoğun yapılı olan bu jel oldukça uzun gitti. 200 ml. olan satış boyunu artık ne kadar zamanda bitirirdim bilmiyorum. Elimde başka temizleyiciler var, onlar bittiğinde tekrar almayı düşünebileceğim ürünlerden.

8 yorum:

  1. Deluxe boy ile tanisip 200 ml boya terfi edenlerdenim ^^ Gercekten bitirmek zor gibi ama bu sene en memnun kaldigim yuz temizleme jelim bu oldu eline saglik canim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de terfi edeceğim gibi görünüyor. Senin de beğenmiş olmana sevindim :)

      Sil
  2. Canım seyahate gelirken aynı boyunu yanıma almıştım.Bir kaç gündür kullanıyorum ve beğenimi kazanan bir ürün oldu gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de beğenmene sevindim canım, güle güle kullan :)

      Sil
  3. O yağlı cilt temizleyicilerinden birisi yüzümü haritaya çevirdi :) Bu nedenle bu tarz ürünlerin yorumlarını mutlaka okuyorum, benim de temizleyicim bitmek üzere ben de deneyeyim canımcımmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü olmuş canım, geçmiş olsun :( Keşke sana da bir deluxe boy bulsakta ta öyle denesen!

      Sil
  4. la roche bir dönem her ürününü kullandığım marka , şimdi sadece termal suyunu kullanıyorum , neden bilmem , dönülür ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok marka var ki canım, insan bir şeyi sevse bile onu da bunu da deneyeyim diye ne kullanacağını şaşırıyor. Bence de dönülür :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)