30 Ocak 2014 Perşembe

HC Normal-Kuru Saçlar İçin Bitkisel Şampuan

HC yıllar önce saçlarımdaki dökülme ve matlık gibi sorunlar yüzünden keşfettiğim bir marka idi. Daha önce ürünlerini kullanan arkadaşlarımın tavsiyesi ile bir bakım ürününü almıştım (Complex) ve çok memnun kalmış, bittikçe yeniden almıştım. Bu yüzden ürünlerine güvendiğim bir marka.
Uzun zamandır bende olan, yine deneyeli de epey zaman geçen bir şampuan. Anlatması bugünlere kaldı.
Bakalım bu şampuanın özellikleri ve vaatleri nelermiş;
HC Şampuan, içeriğinde bulunan bitki ekstraktları, shea butter, phyto keratin, biotin, aminoasit, vitamin ve mineraller sayesinde saça zarar vermeden temizlemek, besleyip güçlendirmek ve dolgun bir görünüm sağlamak için formüle edilmiş özel şampuandır. 
Saç derisini doğal yağ ve nem dengesine zarar vermeden temizlerken, saçın kuvvet ve esnekliğini, dış etkenlere karşı direncini  arttırır. Düzenli kullanımda ölmemiş saç foliküllerinin güçlenmesine ve dökülmenin önlenmesine yardımcı olur.
SLES, SLS, Paraben ve Formaldehit içermez. 
Özellikle mevsimsel dökülme ve kuruyan, matlaşan saç uçlarım nedeni ile başladığım şampuan. Fazla köpürmüyor ama çok güzel kokuyor. Etkisi hemen farkedilen, saçları nemlendiren, peşinden krem bile kullanmaya gerek kalmayan bir şampuan. Üstelik benim zor saçlarımda bile.  Saçlarım dalgalı olduğundan uzama etkisini ilk olarak anlamasam da saç diplerimin (boyanın) çabucak çıkması ile farkettim. Hızlı uzama, dökülmeyi yavaşlatma (durdurma da diyebiliriz), yumuşak ve parlayan saçlar. Zaman zaman şampuan denerken yaşadığım seboreik dermatit sorununu, yani kaşıntı ve saçlı deride kabuklanma problemini yaşamadım. Ayrıca çok bereketli olduğunu da düşünüyorum. Az bir miktar kullanmak kafi geldiğinden oldukça uzun süre kullanılabiliyor. Ben bu şampuanı çok sevdim.
Tabi ben bu şampuanı kullanırken bir de HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisini'de kullanmıştım. Onun yorumunu da daha sonra yapacağım.
HC ürünlerini seviyorum. Eğer dökülme, kırılma, matlaşma, saç derisi sorunlarınız varsa şampuandan önce size HC Complex denemenizi öneririm. Complex (ve diğer HC) ürünleri ile ilgili internette bir sürü olumlu yorum göreceksiniz. Memnun kalırsanız Ovex ve şampuanı denemenizi öneririm arkasından.
Şampuanın satış fiyatı 28,00TLdir. 
**Basın ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir. HC Hair Care (ERC Bitkisel Kozmetik) firmasına teşekkür ederim.

10 yorum:

  1. Ben ikinci aya girdim canim inanilmaz bir uzama oldu sacimda özellikle saclarinin gec uzamasindan sikayetci olan takipcilerim icin ben de bir yazi hazirlamayi dusunuyorum mucize gibi cunku

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin yazını da merakla bekliyorum o zaman. Benim saçlarım dalgalı olduğundan uzama kısmını hemen farkedemiyorum ama ben de çok memnun kaldım bu şampuandan :)

      Sil
  2. O kadar çok şampuan var ki insan ne kullanacağını şaşırıyor. Ama artık yolumu buldum,no-poo yapıyorum 1 aydır hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. No-pooyu çok merak ediyorum ama cesaret edemiyorum canım. Bakalım belki ben de denerim bir ara :)

      Sil
  3. hair care'i uzun yıllar kullandımm şimdide coplexi kullanıyorum. kesınlıkle tavsıye ederim, bloğunuzu yeni izlemeye başladım bende takibe beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Complex çok güzel gerçekten. Ziyaretine geliyorum hemen :)

      Sil
  4. Şimdi sana teknik bir soru sormak istiyorum, sen değişik markaların değişik saç bakım ürünlerini kullanıyorsun. Sürekli aynı şampuanı kullanmak iyi değil diyorlar, hangi sıklıkla şampuan değiştirmeli ve bana üç öneride bulunabilir misin canımcımmm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim belli olmuyor, beğenirsem 2. kere de kullanabiliyorum. ama memnun kalmazsam biter bitmez yenisi. Yani hemen her seferinde değiştiriyorum. Üç öneri için düşüneyim bilgi vereceğim sana :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)