5 Ocak 2014 Pazar

Ecotools Bamboo Smudge Eyeliner Fırçası

Malzemeyi eşit miktarda ve düzgün şekilde dağıtır. Açısı sayesinde dumanlı göz makyajı yapmanızı sağlar. Paket içerisinde kalemtraşı ile birliktedir.
Bu fırçayı indirimde yakalayıp çok uygun bir fiyata almıştım, açıkçası nasıl kullanabileceğimi de düşünmemiştim. İlk başlarda pek sevmedim. Fakat sonrasında kullanmaya alıştım. Özellikle çok çabuk sabitlenmeyen jel eyelinerları ve toz farları eyeliner gibi sürmek için kullanıyorum. 
Yumuşak fırçası nedeni ile keskin bir hat değil de dumanlı makyajda daha kalın ve fara iyice yedirilmiş eyeliner uygulamaları için ideal. İnce ucu yüzünden gölgeli makyaj yaptığımda gözün iç kısmına far sürmek için de kullanıyorum. 
Yine ilk başlarda arkasındaki kalemtraş saçma gelse de özellikle seyahat esnasında kalmetraş almak hiç aklıma gelmediği zamanlarda çok işime yaradı. Yani oldukça işlevsel bir fırça.
Yanlış hatırlamıyorsam 15 TL civarına satılıyor ama zaman zaman indirimlerle 10TLye kadar düşüyor fiyatı.

10 yorum:

  1. Hiç görmedim bu fırçayı ilk bakışta kalem fırça sandım ama değilmiş :) Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik bir fırça canım. Çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canımcımm, ben eyeliner fırçası konusunda biraz sorunluyum henüz başaramadım doğru düzgün kullanmayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler, eyeliner için sık sık sürmek şart iyi sürmek için. Kalemle biraz denemeler yap sonra elin alışsın derim.

      Sil
    2. Haklısın diplinera da öyle öyle alıştım ilk sürmeye başladığımda iki üç defada ancak başarabiliyordum :) Şimdi çok pratik geliyor ben biraz daha uğraşayım :))

      Sil
  3. Bende ilk defa dün gördüm nette gezinirken, bi yazan olsa da okusam demiştim içimi mi okudun yoksa kuzummm ♥
    Gördüğüm zaman alacağım bi fırça olacak, yazın için çoook teşekkürler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzucum sen istedin diye yazdım bu fırçayı ben tabii ki ♥ Migros'ta da vardı canım aklında olsun.

      Sil
    2. Ah düşünceli kuzum benim :* Daha az önce Migros'tan geldim ama ben bir daha giderim ne de olsa, o zaman hemen bakıcam ^^

      Sil
  4. Çok güzel ve işlevsel bir fırçaya benziyor. Ben de ilk defa görüyorum. İstek listesine eklendi bile. Migros'a gidince ilk işim bakmak olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel canım ve işlevsel gerçekten de. İlk saçma gelmişti ama :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)