25 Ocak 2014 Cumartesi

Dermomedika'dan 3 Kişiye DDF Set Hediye Çekiliş Sonucu


Dermomedika sponsorluğunda 3 Kişiye DDF Anti-Aging Set çekilişimiz nihayet sonuçlandı. Çekilişi Dermomedika yetkilileri yaptı. Bakalım 3 şanslı kişi kimler oldu;
bernusum-35
nrtn.yldrm
tugbaigde

Kazanan kişileri tebrik ediyorum. Hemen kendilerine mail atıyorum. Hediyeler pazartesi günü kargoya verilecektir ve Dermomedika üyeliğinizde belirttiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Eğer farklı bir adrese isterseniz bana pazar gününe kadar mail atmanız gerekmektedir.
Katılan herkese çok teşekkür ederim. Kazanamayan arkadaşlar üzülmesin, çok yakında yeni bir çekilişim başlayacak. Takipte kalmanızı rica ediyorum.
Dermomedika firmasına işbirlikleri için teşekkür ederim.

11 yorum:

  1. kazanan arkadaşlar iyi günlerde kullansın inşallah

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim güne güzel bir başlangıç oldu benim için.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın, tekrar tebrik ederim :)

      Sil
  3. Supeeerr cooook mutlu oldum :))) gune guzel baslamak diye buna derim :)) ) cok tesekkur ederim...size de bol takipciler dilerim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrikler :) Güle güle kullanın.

      Sil
  4. Kazananlara tebrikleri :) ben biraz susayım dimi artık hi hi hi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuzu susma, şansın nerde güleceği belli olmaz. Katılmaya devam :)

      Sil
  5. Kazananlar güle güle kullansınlar veeee yeni çekilişlerrr gelsin :))

    YanıtlaSil
  6. ama çok üzüldüm beeeen:(
    kazananlara tebrikler

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)