14 Ocak 2014 Salı

Clinique Even Better Clinical Koyu Leke Serumu

Dermatologlar tarafından geliştirilmiş, güvenilir formül. Klinik testlerde 4, 8 ve 12 haftalık kullanımlarda koyu leke görünümünde %58'e varan iyileşme gözlemlendiği kanıtlanmıştır. Tüm cilt tipleri 4 hafta içinde gözle görülür sonuçlar alır. Geçmiş sivilce izleri iyileşir. Sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez kullanın. Güneş koruması kullanmayı unutmayın. 
2 sene öncesine kadar günlük hayatımda yüzüm için güneş kremi kullanmazdım. Hatta güneşlendiğim zamanlar bile nadir kullanırdım. Çok şükür bu ihmalkarlığımı sol göz altımda minik bir güneş lekesi ile atlattım. Aslında kapatıcı ve fondötenle biraz kapanıyordu bu leke. Fakat yazın koyulaşıp kışın açıldığını farkedince daha da koyulaşıp büyümesin diye bir leke kremi kullanmaya karar verdim.
Sadece güneş lekeleri değil, sivilce izleri ve yaşlılığa bağlı oluşan lekeleri de açma vaadi olan Clinique Even Better Clinical Koyu Leke Serumu nu denemeye karar verdim. Aslında biraz umutsuz bir biçimde şöyle bir deneyeyim diye sürdüm. Genelde bu tarz ürünlerde pek istikrarım yoktur. Yani mutlaka atlıyorum ya da sıkılıyorum. Bu tarz ürünler kullanmak istiyorsanız istikrar şart.
Ben de elimden geldiğince düzenli kullanmaya çalıştım. Atladığım günler olsa da 1,5 aylık bir süreçte en az 25-30 gün kullanmışımdır. Yüzümdeki güneş lekesi alan olarak minik sayılabileceğinden küçücük bir miktarı lekenin üzerine uyguladım. Güneş korumasına dikkat ettim bu süreçte. Şu anda güneş lekesi hafifledi ve nokta nokta görünüyor.
İlk kullanmaya başladığımda sivilce izlerimin üzerine de uyguladım 2-3 hafta kadar. Daha önce yine leke açıcı vaadi olan bir ürünü yorumlarken değinmiştim; benim sivilce izlerim geç iyileşiyor ya da serumlarla, kremlerle, yağlarla iyileşmiyor, azalmıyor, geçmiyor. Bu 2-3 haftada göz altımdaki güneş lekesinin rengi açılırken sivilce izinde herhangi bir değişiklik olmaması yüzünden sivilce üzerine uygulamayı bıraktım. Pahalı bir ürün açıkçası boşuna harcamak istemedim :) Sivilce izlerimden beni ancak bir tedavi ya da güzellik salonu kurtarabilir sanırım.
Sonuç olarak güneş lekeleri için sonucu beğendim, kullanmaya da devam ediyorum. Göz altımda minik ama koyu renkli leke (minik derken ince yapılı ve orta uzunluktaki bir tırnak kadar nerede ise) şu anda bir kaç tane toplu iğne başı kadar noktaya dönüştü. Daha koyu veya daha geniş yüzeyler ile ilgili sizi yanıltmak istemem. Bir de dediğim gibi her cildin iyileşme süreci de farklı. Ben sonuçtan oldukça memnun kaldım.
Maalesef biraz pahalı , o yüzden böyle ürünlere gerek kalmasın diye güneş kremlerimizi kullanmayı ihmal etmeyelim.
Clinique Online Alışveriş sitesinde 30 ml. 195 TL / 50 ml. 279 TLye satılıyor. 

10 yorum:

  1. Ben de Avene'yi deniycem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman yorumunu bekliyorum canım merakla :)

      Sil
  2. Clinique ürünlerine bayılıyorum ve bu ürünü kullanıp da memnun olmayan görmedim. Dediğin gibi pahalı bir ürün ve indirim dönemleri takip edilerek alınabilir :))
    Keşke hiç leke derdimiz olmasa
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke olmasa canım :) Keşke cilt problemi diye bir şey olmasa bebek ciltli olsaydık hepimiz :)

      Sil
  3. Clinique ürünlerinden denemediğim bu kaldı sanırım tam boy olarak emin olamadım bir türlü bundan :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş lekelerin için mi düşündün? Fiyatı da yüksek olunca insan bir düşünüyor acaba??? diye :)

      Sil
  4. Haklısın güneş kremi kullanmayı alışkanlık haline getirmek gerek her ilkbaharda bu defa kararlıyım deyip, kış olunca hüsranla yüzüme bakıyorum aynada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben artık yazın mutlaka kullanıyorum ama kışın biraz aksatıyorum. Normalde bilgisayar karşısında bile sürmek lazım :(

      Sil
  5. Keşke sivilce izlerinde de bir işe yarasaydı >.< Kanayan yaram sivilce izlerim :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de kuzum. Onlara sanırım bir aletli bakım şart :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)