27 Aralık 2013 Cuma

Yves Saint Laurent Paris EDT

(Görsele yanlışlıkla EDP yazmışım ama parfüm EDT'dir.)

Moda devi Yves Saint Laurent'in delicesine sevdiği şehir Paris'ten esinlenilerek oluşturulan Yves Saint Laurent Paris odunsu çiçeksi notalara sahip kokusuyla şık, romantik, ironik ve etkileyici kadınların vazgeçilmezi. Gül ve menekşe çiçeğinin mükemmel harmanından oluşan kokusu ile Paris sizi her yerde farkedilir kılıyor. Yves Saint Laurent Paris notaları: Üst notalarda bergamot, menekşe; orta notalarda gül, zambak; alt notalarda sandal.
Şuradaki bitenler yazımda bu parfümü görmüştünüz. YSL Paris'i bloguma yazmasam olmazdı değil mi?
Paris, biraz olgun kadın kokusu. Böyle dediğime de bakmayın gençlerden de kullanan çok. Bana öyleymiş gibi geliyor. Menekşe ve gülün baskın olduğu çiçeksi bir koku. Romantik veya pudralı koku olarak tabir eden de çok ki, bu tanımlara oldukça uyuyor. 
Dünyanin en güzel şehirlerinden birinin adı verilmiş, iddialı bir koku. Paris, romantik bir gece ya da kış parfümü olabilir. Bana göre kokusu biraz ağır ama gün içerisinde rahatça kullananları gördüm, tarz meselesi tabi. Elmasa benzeyen şişesi ile de gözlere de hitap ediyor. 
Bana göre biraz ağır ama iddialı ve çarpıcı, fazla kadınsı bir koku arıyorsanız, tavsiye ederim. Açıkçası hediye gelmeseydi bu kokuyu seçermiydim, bilmiyorum? Koku güzel ama ben daha iddiasız ve günlük kullanıma uygun kokular seviyorum galiba :)
Bende ki 75 ml.di 200TL civarına satılıyor. Bu ara yılbaşı indirimleri ile daha uygun fiyata almak mümkün.

6 yorum:

  1. Çok güzel parfümdür, bayılıyorum kokusuna ben :)

    YanıtlaSil
  2. ysl parfumlerin her gittigimde farkli kokularini koklarim.ama BANA AGIR GELIR HEP.YALNIZ ILERKI YASHLARDA MUTLAKA DENEYECEGIM bir marka.Bu arada sevdacigim dior addict ne muthismish oyle.ilkbahara super olur.tester denedim .harikaaa.

    YanıtlaSil
  3. Canım bana da ağır geliyor ama yine de çok güzel :) Dior Addicte de bakacağım mutlaka

    YanıtlaSil
  4. Ben de hafif kokuları daha çok seviyorum. Anlatımına bakılırsa bu kokuyu pek sevmeyeceğim ablacım. Şişesi yine çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz ağır ama güzel bir koku canım. Önce bir yerlerde dene derim.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)