7 Aralık 2013 Cumartesi

Yves Rocher İkili Bronz Pudra

Doğal ve sağlıklı bir bronzluk!
Doğal ve sağlıklı bir bronz görünüm isteyen kadınlar için muhteşem bir pudra.
Birbirini tamamlayıcı iki farklı renk tonundan oluşan özel yapısı sayesinde cildinizde en doğal bronz görüntüyü sağlar. Açık tonuyla tüm yüzünüzde renk bütünlüğü yakalarken koyu tonuyla vurgulama ve gölgelendirme yapabilirsiniz.

Hoş kokusu ve yumuşacık dokusu ile keyifli bir uygulama sağlar.

İçeriği çok iç acıcı değil maalesef. Dev bir ambalajı var, 20 gr.  
Yazın bronzlaştığımda açık ve koyu kısımlarını ayrı ayrı kullanmadım, karıştırarak kullandım. İnce yapısı nedeni ile özellikle yazın severek kullandım bu pudrayı. Sim, ışıltı v.s. yok bu pudrada. Yine de sürüldüğü zaman tamamen mat bazı pudralarda oluğu gibi kek görüntüsü olmuyor. 
Yapısı biraz sert fakat fırçaya geliyor. Bana göre çok güzel bir kokusu var ama koku sevmeyenler olabilir. Turuncu tonları içermiyor, benim için çok önemli bir artı, çünkü turuncu tonları bana hiç yakışmıyor. İnce yapılı oludğundan çok kapatıcı değil.
Kullandığım zaman yüzümü daha canlı gösteriyor, bu yüzden çok sevdim bu pudrayı.
Fiyatı 64,90TL. Zaman zaman yapılan kampanya ve indirimlerle daha uyguna almak mümkün. Şu aralar %20 indirim var ve fiyatı 51,90TL.

Sosyal Medya Hesaplarım

10 yorum:

  1. Turuncu olmamasını beğendim elimdeki bronzerları bitirmeyi başarabilirsem bir şans verebilirim :) Güle güle kullan ^,^

    YanıtlaSil
  2. Bu pudrayi cok seviyorum. Yapisi,kokusu herseyi mukemmel. Parasini kesinlikle hak ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum canım, sen de güle güle kullan :)

      Sil
  3. Bronzer pek kullanmadığım için bu tarz ürünler ilgimi çekmiyor ama güle güle kullaaan :)

    YanıtlaSil
  4. Şu aralar pudramı değiştirmek istiyorum bi göz atmalı hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dener ve seversin canım :)

      Sil
  5. Yves Rocher'nin renkli kozmetik ürünlerine hala göz atamadım ama baktığımda bu pudra da mutlaka aklımda olacak =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ürünleri çok güzel canım, tavsiye ederim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)