5 Aralık 2013 Perşembe

The Balm Cabana Boy Allık

The Balm eğlenceli karton ambalajları ile gönlümüze taht kurdu desem yeridir. Cabana Boy'unda bana Serdar Ortaç'ın göbekten zeytin yediği klibi hatırlatan bir ambalajı var :) Karton ambalaj olmasına rağmen oldukça sağlam. 
Benim gibi tazelemek aklına düştü mü her yerde tazeleyebileceklere uygun olarak dev bir aynası var. Gramajı ise bir hayli fazla, 8,5 gr. İçeriğinde talc ve paraben yok. 
Hafif bir ışıltısı olan gül kurusu rengi. Aslında şöyle ki kabında biraz korkutucu duruyor benim için bile. Ama uyguladığımda daha hafif bir renk elde ediyorum. Pigmentasyonu oldukça yüksek. Fazla kaçırınca mor gibi duruyor.
Kalıcılığı, rengi, güzel ambalajı ile en sevdiğim 2. allığımdır kendisi. 1. sırada tabi ki Frat Boy var.
Ben %50 indirim ile almıştım bu allığı.
Tüm The Balm yazılarımı okumak isterseniz buradan

Sosyal Medya Hesaplarım

22 yorum:

  1. sana çok yakışacak bir renk bu..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, severek kullanıyorum :)

      Sil
  2. Cnm ambalajida rengide nefis gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Benim de ilk the balm allığım budur. Çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkutucu görünüyor aslında ama ben de seviyorum :)

      Sil
  4. Hot Mama'dan favorim ama ikinci Cabana Boy benim için de Sevdacım. Rengi çok hoş ve farklı bence de.. Elimi hafif tutuyorum sürerken çok renk veriyor tenime..

    Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hot Mama'yı ben de çok beğeniyorum ama bana yakışmadı maalesef. Ben de hafifçe sürüyorum. Çok teşekkürler canım

      Sil
  5. The balmdan alınacaklar listesi o kadar kabardı ki ilk indirimi bekliyorum sabrsızlıkla! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bekliyorum sabırsızlıkla :)

      Sil
  6. Aynen oyle balmdan o kadar alinacaklar listem warki :))
    Gule gule kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım orada var mı The Balm yoksa burdan mı alıyorsun? Ordan alıyorsan nerden alıyorsun Kruidvat dışında kozmetikçi arıyorum orda bizimkilere birşeyler aldırmak için :) Çok teşekkürler canım

      Sil
  7. Ben de çok seviyorum bu rengi <3 Güle güle kullan . Sen yazdıktan sonra gidip Frat boy'u almıştım bir o eksikti iyi ki tamamlamışım diyorum : ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Frat Boy çok yumuşak ve çok güzel bir renk, onu da çok seviyorum :)

      Sil
  8. Rengi gerçekten çok güzelmiş Sevdam ama ben ambalajına bittim ya :) güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım The Balm ürünleri hem çok kaliteli hem ambalajları şahane. Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  9. En sevdiğim allıklarımdan biri. Frat Boy'u da çok seviyordum ama sürekli taşınmaktan dolayı kaybettim onu :( The Balm'ın her ürünü birbirinden güzel zaten. Ambalajlarına söylenecek laf zaten yok =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya, her şeyi güzel. Çok seviyorum allıklarımı :)

      Sil
  10. Balmın ambalajları olay zaten :)) Ben allık konusunda çok şükür ki biri bitmeden yenisini almama takıntısına sahibim. Çok şükür diyorum çünkü bazı şeyler için böyle bir huyum olmasa mahvolurum :) Denemedim bu allığı ama madem çok seviliyor, elimdeki bitince ben de bir deneyeyim :) Güle güle kullan canımmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gördüğüm bütün allıkları alabilecek potansiyele sahibim :) Bence bir sonraki allığın kesinlikle The Balm olmalı. Teşekkürler canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)