9 Aralık 2013 Pazartesi

Rozita Arganlı Saç Bakım Yağı Çekiliş Sonucu

Geldik yine bir çekilişin sonuna arkadaşlar. Çekilişe  54 kişi katıldı. Katılan herkese çok teşekkür ederim. Eğer çekiliş sonucunda adınızı göremezseniz üzülmeyin. Bugün gün içerisinde bir facebook çekilişimiz başlayacak. Facebook hesabı olanlar burdan ve burdan şimdiden takibe alabilirler.
Çekiliş sonucuna gelirsek.... Hazır mıyız? 
O zaman açıklıyorum :)
Çekilişimizin şanslısı Koyu Kırmızı oluyor. Kendisini tebrik ediyorum.
Rozita Kozmetik'e işbirlikleri için teşekkür ederim.
Bir kaç saat sonra yeni çekilişte görüşmek üzere.

Sosyal Medya Hesaplarım

6 yorum:

  1. Sonunda şansım döndü :) ismimi görünce inanamadım resmen. Çok sevindim çok teşekkür ederim ablacım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar tebrikler canım, şansın daim olsun :)

      Sil
  2. Yeni rastladım ben de beklerim kafa ya... :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz o zaman, geliyorum en ksıa zamanda iade-i ziyarete :)

      Sil
  3. yılbaşı çekilişi yapmıyo mosoooon.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da bir nevi yılbaşı çekilişi, Aralık ayı hediye ayı blogda :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)