19 Aralık 2013 Perşembe

Rimmel Oje / Cocktail Passion 313

Sonunda Rimmel ojelerimden birini deneyebildim. Gerçi deneyeli bir kaç ay oldu ama ancak yazabiliyorum her zamanki gibi :) Googledan bu ojenin görsellerini inceledim, bazılarında pembe alttonlu bir turuncu gibi durmuş. Bende duruşu ise pembe / mercan oldu. Rengine bayıldım tabii ki :) Artık alıştınız sanırım, ben bu tonları sürmek için doğmuşum :) 
Sürdükten sonra 10 güne kadar kalıcılık vaadeden bir oje. Ben 10 gün denemedim, en geç ertesi gün çıkardım. 2 gün içerisinde bir soyulma problemi yaşamadım ama.
Bu ojeyi Rimmel'in 60 saniyede kuruyan diğer ojeleri gibi sandım ama maalesef değilmiş. Kuruması sıkıntılı. Sanki yapısı da biraz kalın gibi sürerken zorlandım biraz. 
Rimmel ojelerin fırçalarını çok sevdim. Fırçayı çekmeyi unutmuşum ama geniş fırçalı ojelerden. İlk sürdüğümde zorlansam da şimdi ince fırçalarla sürmekte zorlanıyorum. Zaten tırnaklarım geniş olduğu için kalın fırçalarla daha rahat sürüyorum.
Sonuç olarak Rimmel ojemi çok sevdim. Elimde başka Rimmel ojeler de var. İlk fırsatta onları da denemek istiyorum.
Rimmel'in ojelerini sevenler kimler?

Sosyal Medya Hesaplarım

8 yorum:

  1. Rengini çok beğendim parmağınıza çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
  2. maşallah valla sana nazar değmesin.
    en düzenli ve üretkenlerdensin sen yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, alıştım artık gündelik programımda mutlaka yazı yazmak var. Yoğun olmasam 2 yazı bile yazabilirim o derece seviyorum :)

      Sil
  3. coral tonlarındaki ojeleri çok seviyorum :) bende mimin var canım vaktin olduğunda beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum, mim için de teşekkürler geliyorrum almaya :)

      Sil
  4. Rengi çok güzelmiş. Sana da çok yakışmış ablacım =))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)