8 Aralık 2013 Pazar

Revlon Perle Far / Glistening Snow

Revlon'un Perle ve Satin serilerinden farlar kullanmış, bu farları şuradaşurada ve şurada anlatmıştım. Satin serisi ince ışıltılı ve kremsi. Perle ise daha sert ve iri simler içeriyor.
Sırf denemiş olmak için bir kaç kere kullandım ama yok, sevmedim. O iri simleri göz altına dökülüyor. Yapısı da tebeşir gibi. 
Burada biraz tebeşirimsi yapısı belli oluyor. Aslında rengi çok güzel, simleri dökülmüyor olsaydı sık sık kullanabileceğim bir renkti.
Gece gecede üşenmedim en abartılısından bir göz makyajı yaptım :) Göz altlarıma dökülen simler fotoğrafta da belli oluyor ki farı çok dökülmesin diye fırçamı ıslatarak uyguladım.
Özetle sevmedim bu farı.

Sosyal Medya Hesaplarım

8 yorum:

  1. Ben makyajını beğendim oysa ki :) Çok güzel olmuş, ama far göz altına dağılınca, özellikle simliyse ben de sinir oluyorum haklısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece gece iyi çıksın diye abarttım biraz da :) Simli farlar kabus gibi :(

      Sil
  2. Far güzel olmayabilir ama makyajını çok beğendim, gölgeli makyaj hiç yapamıyorum ben. Çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Beybii ben döndüüm ^^
    Makyaj çok güzel olmuş ama simlerin dökülmesi makyajda tam bir felaket.
    Erkek arkadaşımın yüzünden sim topladığım zaman o ürünlerden vazgeçiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo, hoş geldin yahuuu :) Sorma ya o sim toplama mevzuu çok kötü

      Sil
  4. Makyajın çok güzel olmuş ben de çok beğendim. Ellerine sağlık =) Farın rengi de çok güzelmiş ama göz altına dökülmesi gerçekten kötü. Hiç hoş bir görüntü oluşturmuyor :(

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler canım :) Ya sorma dışarlarda disko topu gibi dolaşıp duruyoruz sonra :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)