10 Aralık 2013 Salı

Revlon Oje / 229 Demure

Şişesinde ince altın ışıltılı olan bu somon / pembe oje tırnakta hiç şişedeki gibi durmuyor. Öncelikle o ışıltılar nerede bilmiyorum sürdüğümde. Diğer Revlon ojeler de böyle mi bilmiyorum ama çok hızlı kuruyor. Bir çoğunuz için yazlık bir renk olabilir ama ben yaz-kış seviyorum bu tonlarda ki ojeleri. 
Tek katta rengini veriyor ama ben mutlaka 2 kat sürüyorum. Sürümü kadar temizlemesi de çok kolay. Benri kare pamukların nerede ise çeyreği ile ve az asetonla 10 parmak oje çıkıyor ve kenarlara v.s. bulaşma yapmıyor. Bazı ojelerin ne kadar zor temizlendiği düşünülürse harika bir performans. Tek kusuru ince fırçası. Keşke geniş fırçalı olsaydı.

Sosyal Medya Hesaplarım

14 yorum:

  1. Biliyorsun pek oje sürmüyorum ama sürdüğüm zaman en çok kullandığım renklerden biri, çok güzel bir renk, benim de yaz kış sevdiğim renklerden, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi ben de sevdim, başarılı sürmüşsün sen de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, anlıyorum biraz galiba :P

      Sil
  3. maviden sona en sevdiğim renk yaaa.

    bak 2014 modası radiant orchid'miş.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviyi de severim. Radiant Orchid de çok güzel bir ton, ama o tonlarda hiç oje sürmedim hatta süreyim diye aldım ama elim gitmedi henüz. Madem moda sürerim onu da :)

      Sil
  4. Ferah bir renk güle güle kullan canım..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. en sevdiğim tonlarda güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Muhteşem bir renk canım, ben sana böyle canlı, cıvıl cıvıl renkleri çok yakıştırıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim, sıkıcılığımı cıvıl cıvıl renklerle mi kapatıyorum acaba? :) ten rengimi daha canlı gösteriyorlar bu renkler :)

      Sil
  7. Benim de çok severek kullandığım tonlarda. Sana da çok yakışmış ablacım güle güle kullan =)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)