4 Aralık 2013 Çarşamba

Revlon Luxurious Color Satin Far / Peacock Lustre

Revlon'un daha önce şurada ve şurada 2 farını daha yazmıştım. O farlar Perle serisindendi, Satin serisine göre daha sert ve iri simler içeriyordu. Bu far ise daha yumuşak ve kremsi bir yapıda ve ince ışıltılara sahip.
Pigmenti, parlaklığı, kadife gibi yapısı ve ışıltısı ile gerçekten çok güzel bir far. 
Güzel bir yeşil far ve içinde gri yansımalar var.  
Perle serisine göre tozutmayan, daha kalıcı bir yapısı var. Kesinlikle bayıldım. 
Göz makyajı ile ilgili ürünlerde uygulama fotoğrafı eklerim dedim ama gece çekmek zorunda kaldım ve hiç yansıtamadım renkleri. Gündüzleri de çok karanlık aslında, uygulama fotoğrafları için yanlış bir zaman seçtim sanırım.

Yine de dayanamayıp 2 fotoğraf ekledim :)
Tüm Revlon yazılarımı okumak isterseniz burdan

Sosyal Medya Hesaplarım

12 yorum:

  1. Sevda'cım yazılarınla içimdeki Revlon aşkını ortaya çıkarıyorsun kuzucum.Her yazıda bir kez daha hayıflanıyorum neden burda yok diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sorma yazdıkça benimki de ortaya çıkıyor. Ben özellikle de bizim kalem rujlardan istiyorum bu ara, inşallah aldırabilirim :)

      Sil
  2. İki renk te birbirinden güzelmiş. Kot pantolon geldi aklıma farın renklerini görünce :)) Çok uyumlu olur sanırım jeanlarla. Güle güle kullan Sevdacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, evet jeanlerle güzel olur bence de :)

      Sil
  3. Revlon artık Türkiye'ye gelmeli. İri simleri farlarda pek sevmiyorum. Bu yüzden minik ışıltılar içermesi çok iyi. Rengini de çok sevdim sana da çok yakışmış ablacım. Güle güle kullan =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, çok sevdim bu farı ben de. Revlon gelse ama uygun fiyatlı olsa :)

      Sil
  4. Gündüz camdan dışarı bakarak mı çekiyorsun kuzum? Işık olayı çok sinir, direk güneş ışığı çok parlatıyor, rengi daha açık gösteriyor falan :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarı bakarak değil de evin en aydınlık noktasında çekiyorum canım. Baş ağrısı yapıyor diye evin ışıklarını sarı ışıkla değiştirdik onlar gece yeterli gelmiyor fotoğraf için :(

      Sil
  5. Renge bayıldım. Bütün grileri üstüme atın, mümkünse bu yapıdakiler olsun, azcık ışıltılı-incimsi falan da olur yani :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu grimsi yeşil ama :) Griyi ben de severim özellikle metalik olanlarını :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)