31 Aralık 2013 Salı

Physicians Formula Fashionista Far Paleti

9 farklı evrensel renk içeren bu şık paletler ıslak ve kuru kullanım alternatifi sunarak tüm göz renkleri ile uyumlu, buğulu ve doğal bakışlar sağlar. 
3 Farklı Görünüm: Gözleri belirginleştiren özel far ve liner 3 farklı uygulama seçeneği sunar.
* Parfüm içermez.
* Paraben içermez.
* Hassas gözler ve lens kullananlar için güvenli.
Bu palet Shimmer Strips serisinden ve bu serideki tüm paletlerin hem renkleri hem de ambalajları birbirinden güzel. Fashionista paletin de yılan desenli çok şık bir ambalajı var.
Yapı olarak biraz sert gibi ama pigment olarak iyi. Aslında 9 rengin pigmenti aynı değil. (Soldan sağa) 2, 3, 6 8,9 pigment olarak en beğendiklerim oldu.
1 ve 4 numaralar sık sık kullanabileceğim renkler değil. Islak kullanılabildiği için bu renkler eyeliner olarak kullanılabilir. 5 numaralı altın / sarı ton ise ilk başta hoşlanmadığım fakat son zamanlarda sevdiğim bir ton oldu. Fakat genelde bu paletteki renklerle kullanmıyorum.
Yine paleti yazacağım diye gece fotoğraf çektim, pek net çıkmadı ama lila / mor tonlar sevenler bu paleti severek kullanacaktır. 
2 ve 9 numaralı farları kullandım.

İlk fotoğrafta 6ve 7, 2. fotoğrafta 8 numaralı farları kullandım. Bu arada 8 numaralı far gerçekten çok güzel bir renk. 
6 numaralı farı kullandım burada da.
Fiyatı 50-55 TL arası değişiyor. Ben kapanmak üzere olan bir eczaneden oldukça uygun bir fiyata aldım. Zaman zaman kampanyalarla uygun fiyata almak mümkün, online satış yapan firmaları takip etmekte fayda var.

Herkese mutlu yıllar diliyorum. 2014 2013ten çok daha güzel geçsin, tüm dilekleriniz, istekleriniz kabul olsun.

14 yorum:

  1. Sağlıklı mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, mutlu yıllar :)

      Sil
  2. Canım hepimize sağlıklı mutlu yıllar.bende almak istiyorum.en kısa zamanda alıp deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yıllar, çok teşekkürler. 2013ten çok çok daha güzel bir yıl olsun :) Umarım dener ve seversin :)

      Sil
  3. Far rengi güzel ben birde kirpiklerine bayıldım Sevdam, maşallah çok güzel.
    Mutlu yıllar canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım, çok teşekkürler. Eskiden daha güzeldi de çok döküldü.
      Mutlu yıllar Aslıcım, çok güzel bir yıl olsun bu yıl, herşey yolunca gitsin :)

      Sil
  4. merhabalarr :)) mutlu yıllaarr buaradaa :)) ben sayfanızı yeni keşfettim cok begendm :) instagram hesabınız var mı acaba? çünkü ordan takibim daha rahat olcak sizi güncel şekilde yakalamış olabilirim enazından teşekkürlerr sevgilerrr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, mutlu yıllar. hoş geldiniz. Şu an için İG kullanmıyorum, belki ilerde.

      Sil
  5. Kendi kozmetik işini kurabileceğin bol bol tavsiye satış ve hediye verebileceğin mutlu huzurlu nice güzel dileklerinin gerçekleştiği bir 2014 kapını çalsın sevgilerimle canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ablacım çok teşekkürler, inşallahhh. Ne güzel dilekler bunlar. Mutlu yıllar ablacım, herşey gönlünce olsun yeni yılda :)

      Sil
  6. Mutlu yıllar canım benimmmm, maşallah sana yine çok beğendim makyajını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim, mutlu yıllar :)

      Sil
  7. Çok güzel olmuş ablacım makyajın :) Paletteki renkler de çok hoş. Kahverengi takıntımdan vazgeçip bu renkleri de denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beğenmene sevindim. Ben de kahve sevmem pek ve mor tonları senin gözlerine de çok yakışır. Bence denemelisin :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)