13 Aralık 2013 Cuma

Organique'den 2 Kişiye Yeni yıl Hediyesi Var!


ORGANIQUE Cosmetics – Natural Cosmetics & SPA
Natürel kozmetik sektöründe faaliyet gösteren ORGANIQUE, Avrupa Birliği üye ülkesi Polonya menşeilidir. 2003 yılında Thomas Czarski tarafından kurulmuştur. Firma bilinçli kozmetik tüketicisinin istek ve ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde yüksek kalitede, doğal içerikli, güvenli formüllere sahip ve etkili yüz, vücut bakımı ve SPA grubu ürünlerini bu marka ile piyasaya sunmuştur.
ORGANIQUE ürünlerinde Avrupa Birliği tarafından kullanılması yasaklanan hiçbir madde kullanılmaz.
ORGANIQUE ürünleri Güvenli Formül olarak bilinen Paraben, Silikon, Etanol, PEG, Sülfat, Parafin, Phtalates, Vazelin, Formaldehit, SLES, SLS, ALS, Etanolamin, Sentetik Boya, Alkol içermeyen formül ile üretilmiştir.
Üretim esansında hiçbir hayvansal ürün kullanılmamıştır ve hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.
ORGANIQUE ürünlerinde üretim prosesi İyi Üretim Uygulamaları (GMP) ve İyi Hijyen Uygulamaları (GHP) prensiplerine göre yapılandırılmıştır. Bu yüzden ORGANIQUE ürünleri herkes tarafından güvenle kullanılabilir.
Antalya’da, içerisinde Cilt Bakım Salonunun da bulunduğu ilk mağazasını açan ORGANIQUE, Antalya’nın en yeni AVM si MarkAntalya AVM de 2. Şubesini açmıştır.
Yüzlerce farklı aroma ve ürünün buluştuğu Organique Cosmetics mağazalarında başlıca olarak Home SPA ürünleri (Vücut Yağı, Masaj Yağı), Cilt Bakım Ürünleri (Losyon, Krem, Anti-Akne, Peeling), Vücut Bakım Ürünleri (Vücut Yağı, Losyon, Serum, Peeling), Saç Bakım Ürünleri (Şampuan, Saç Kremi, Duş Jeli, Vücut Kreması, Banyo Topu, Banyo Tuzu), Yosun Maskesi, Kil Maskesi, Erkekler için özel ürünler, Doğal Gliserinli Sabunlar ve Mumlar v.s. gibi ürünleri bulabilirsiniz.
Bu arada çekilişe geçmeden önce bir dipnot olarak ORGANİQUE marka sabunların bir görsel şölen olduğunu, ürünlerin yine oldukça şık ambalajları olduğunu ve bu ürünlerin daha yaygın mağazalarda en azından bütün ürünleri görebileceğimiz bir online satış sitesinde satılmasının gerektiğini söylemeden geçemeyeceğim. 
Ve hediyelerimiz;

Kazanmak için yapmanız gerekenler çok kolay;
*Blogumun izleyicisi olmak
*Çekilişi facebook / blog/ twitter da duyurursanız +1 hak elde etmiş olacaksınız.
Aşağıdaki formu doldurduğunuzda çekilişe katılmış oluyorsunuz.
Son katılım tarihi 22 Aralık 2013 (23:59)' a kadardır.
Şimdiden herkese iyi şanslar diliyorum.

24 yorum:

  1. katıldım herkese bol şans

    YanıtlaSil
  2. katıldım herkese bol şanslar

    YanıtlaSil
  3. merhabalar sevda hn.katıldım şanslı olmak dileğiyle iyi seneler.

    YanıtlaSil
  4. Bende katıllldııııııım :)
    Bol şans diliyorum herkese.:)

    YanıtlaSil
  5. katıldım.umarım kazanırım.herkese mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,Yasemin Yiğit adlı yorumun sahibi olarak Gfc ve Google + adımı değiştirdim, blogunuzu Yaseminniey Krsygt adıyla takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevaplayamadım değişikliği dikkate aldım çekilişte :)

      Sil
  7. merhaba
    katıldım
    mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  8. merhabalar katıldım iyi seneler!

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)