24 Aralık 2013 Salı

Organique Çekiliş Sonucu

Şurada duyurusunu yaptığım Orqanique çekilişinde sıra geldi kazananları açıklamaya;
Çekilişe 84 kişi katıldı, ek haklarla beraber 140 katılım hakkı oldu. Bakalım bu çekilişimizin şanslıları kimlermiş?
Cranberry Body Butter ve Duş Jelini kazanan kişi;
Lychee & Goat Milk Body Butter ve Sabunları kazanan kişi;
DenizinYildizi ve Derya Erdem'i tebrik ediyorum, şansları daim olsun. Hemen kendilerine mail atıyorum, 3 gün içerisinde geri dönüş yapmazlarsa çekilişi tekrar edeceğim.
Kazanamayanlar üzülmesin, biraz yoğun bir dönemdeyim ama çok kısa bir zaman içerisinde yeni bir çekilişimiz başlayacak. Takipte kalın lütfen.
Organique firmasına iş birlikleri için çok teşekkür ederim. Organique firmasını facebooktan takip etmek isterseniz buradan

7 yorum:

  1. inanamıyorum bu kez şans bana güldü inanın çok sevindim 2014 inançla gireceğim sevda hanım blogunuzu zevkle takip ediyorum yeni yılında sizlere şans getirmesi dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar tebrikler, şansınız daim olsun. Sevgiler :)

      Sil
  2. Bugün yazımı yayınlıyorum canım, Kusura bakma gerçekten biraz geç kaldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizcim tekrar tebrikler güle güle kullan canım

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)