2 Aralık 2013 Pazartesi

Mini Çekiliş: Rozita Kozmetik'ten 1 Kişiye Argan Yağlı Saç Bakım Yağı Hediye --KAPANDI--

Sizlere daha önce kullanıp çok memnun kaldığım Rozita Saç Bakım Yağı'ndan ve Rozita Kozmetik'in bazı ürünlerinden bahsetmiştim. Rozita Kozmetik ürünlerinden izleyicilerime de hediye etmek istediler. Aralık ayı boyunca her hafta 1 şanslı kişi çeşitli Rozita ürünleri kazanacak. İlk ürünümüz Rozita Argan Yağlı Saç Bakım Yağı. 
Bu saç bakım yağını kazanmak için şartlarımız çok kolay;
*Blogumun izleyicisi olmak
*Rozita Kozmetik facebook sayfasını beğenmek
Ve aşağıdaki formu doldurarak çekilişe katılabilirsiniz.
Çekiliş 5 gün sürecektir. Son katılım tarihi 7 Aralık 2013tür.
Herkese bol şans diliyorum.

10 yorum:

  1. katıldım hadı bakalm belkı bu sefer olur :)

    YanıtlaSil
  2. bu ürüne çok ihtiyacım vardı tam araştırırken seni buldum sevda :) şanslı değilimdir ama neden olmasın ki diyorum yinede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli olmaz, bol şans diliyorum. Başka çekilişlerim de olacak onlara da beklerim mutlaka :)

      Sil
  3. umarım katılabilmişimdir çekilişe..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmini gördüm listede, tekrar bol şans diliyorum :)

      Sil
  4. Katıldım ve bu sefer kazanmayı çok istiyorum =) Gerçi hep çok istiyorum da belki bu sefer şeytanın bacağını kırabilirim =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım :) Kısmet diyelim :)

      Sil
  5. Senin çekilişlerinden birini kazanmazsam gözüm açık gidiciimm :))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)