29 Aralık 2013 Pazar

Latschenkiefer Bacak Losyonu

(Bu fotoğrafımda size mis kokulu çamlar içerisindeki Marmaris Beldibi'nden sesleniyorum :D)
Campher ve mentol içeren tazeleyici bacak losyonu kan dolaşımını hızlandırır ve yorgun bacakları serinletir. Alplerde yetişen özel çam içeren baharatlı karışım hoş kokar ve canlılık verir. Jojoba Yağı, Aloe Vera ve Panthenol içerir.
Çok uzun süreler ayakta durmaktan sürekli ayaklarımda ve bacaklarımda ağrılar hissediyorum. Özellikle de gece yatarken ortaya çıkıyorlar. Ben de bu losyonu tatile giderken görüp hemen sepete attım. Tatilde gerçekten çok işime yaradı.
İsmini söylemek ne kadar zorsa (Almanca bilmeyenler için konuşuyorum) performansı o kadar iyi :) Losyon dese de krem yoğunluğunda. Kolay sürülüyor ve hemen emiliyor.
Gün sonunda ayakta durmaktan, koşturmaktan veya varis nedeni ile sızlayan bacaklar için birebir. Mühtiş bir rahatlatma etkisi var. 
Ayak bakımı yaparken bacak bakımını da atlamamak lazım. Fiyatını da net hatırlamıyorum ama çok uygun bir fiyat diye aklımda kalmış.
Tabii ki tavsiye ederim. 

10 yorum:

  1. fiyatı merak edenler için ben 3,75 civarı bir fiyata almıştım. fiyatı çok çok uygun gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok uygun bir fiyattı. Teşekkürler yorum için :)

      Sil
  2. İhtiyacım olan bir ürünle tanıştım sayende canım tavsiye için teşekkürler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım işine yarar :)

      Sil
  3. okurken aklıma geldi varisin mi var diye ://
    benim varisim yok ama bazen ağrılarım oluyor dolaşım bozukluğu var ve sonu varis muhtemelen. Birde ben alayım bakalım :) teşekkürler yazı için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki başlangıcı olabilir canım, bazen çok ağrım oluyor. Ne demek, denersin ve seversin umarım :)

      Sil
  4. Evet fiyat olarak çok uygun ,bende de var unutuyorum kullanmayı ,ama şimdi sende okuyunca aklıma geldi devamlı kullanayım bari :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinde varsa hemen başla, yazık ayaklarımız ve bacaklarımız tüm yükümüzü çekiyor, onlara da bakmak lazım:)

      Sil
  5. Resimler çok hoş :) Benim de malesef fazla kilodan oluşan ağrılarım oluyor :( Ben de Gratis'e uğradığımda bir bakayım. Umarım senin kadar memnun kalırım :)

    YanıtlaSil
  6. Fiyatı da uygun ya, denemekte fayda var canım.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)