2 Aralık 2013 Pazartesi

Inglot AMC Pudra #58

E vitamini içeren, talk içermeyen, yoğun renk veren, kalıcılığı yüksek ve hidrofob olduğundan terleme ve nemden etkilenmez.
Inglotun vaatleri bu şekilde .
İpeksi bir yapısı var ve kullandığım zaman kadife gibi duruyor, kurutma yapmıyor. Biraz tozutma sorunu var. Orta derecede bir kapatıcılığı var.  
Mat ve doğal bir bitişi var. Kalıcılığı da orta. Bu arada bu pudrada paraben yok.
Mağazanın aldatıcı ışıklarında bana tam uygun gibi görünse de 1 ton koyu gibi ama yine de düzgün şekilde dağıttığımda cildimle uyumlu duruyor.  
Inglot hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka. Türkiye'den bir ara çekilmişlerdi ama sanırım yakında yeniden dönecekler. Ben bu pudrayı %50 indirim döneminde almıştım ama fiyatını net hatırlamıyorum maalesef.

Sosyal Medya Hesaplarım

12 yorum:

  1. Bu pudrayı deneme fırsatım oldu, alındığında pişman etmeyecek bir ürün kesinlikle!

    sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozutması dışında bir problem yok şu anda, ben de severek kullanıyorum :)

      Sil
  2. Benim cildim zaten çok kuru olduğu için pudra sürdükten sonra daha da kuruyor. Bu ürünün ciltte kurutma yapmaması iyiymiş. Güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol nemlendirmek şart uygulamadan önce canım. Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Paraben olmamasi cok iyi cnm bide su inglot kapanmasaydi keske

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyoruz Avrupa yakasında şube açıyoruz diye yazdılar ama hala bekliyoruz Inglot'un dönüşünü :/

      Sil
  4. Güzele her şey yakışır bence tenine güzel gidecek..Güle güle kullan Sevdacım..

    YanıtlaSil
  5. Aslında Inglot'un pudrasını mağazada deneyip, çok beğenmiştim. Elimdekiler bitsin, öyle alayım derken son indirimleri de kaçırınca alamadım. Şimdi yeniden Türkiye'ye gelmesini beklemek zorundayım:( Gerçekten pudranın ciltte çok doğal bir duruşu var. Benim kuru cildimde bile kötü bir görüntü yaratmadı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gittim geldim baktım amannn al dedim aldım :)

      Sil
  6. Pudra kullanmasam da anlamsız bir pudra stoğum var :/ Inglot'un yeniden açılmasını ve ilk indirimi bekleyebilirim sanırım :))
    Transparan pudralar dışında bende çok kötü durdukları için yine bir ürününü daha kıskanmış bulunmaktayım. Saygılarımla arz ederim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmam ama alırım diyorsun :) Saygılar bizden

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)