17 Aralık 2013 Salı

Flormar Optical Whitener

Sararmış tırnaklara son ! 
Tırnaklarda sararmış görüntüyü nötralize eden Optical Whitener tırnakların bakımlı ve canlı görünmesini sağlar. Nemlendirme özelliğine sahip içerikler ve formülündeki özel optik bileşenler, tek bir uygulamada tırnak üzerinde transparan bir katman oluşturarak, sararmış tırnakları beyaz ve parlak bir görünüme kavuşturur, daha genç ve sağlıklı görünmelerini sağlar.
Flormar'da görevliler tarafından tırnaktaki sararmalar için önerilmişti.  Genellikle ojeden önce baz olarak sürdüm tırnaklarıma. Tırnakta duruşu french için olan ojeler gibi. Ama maalesef tırnağın sararmasını  önlemiyor, var olan sararmayı da açmıyor, tek işlevi tırnağı kullandıldığı an beyaz göstermek. Ve bir de çok çabuk katılaşıyor, donuyor.
Fiyatı 6 Lira. Hiç bir özelliği olmadığı için 2 Liraya french için ojelerden alsam da olurmuş.
Siz tırnak sararması için bir şey kullanıyor musunuz? Tırnak bazı olarak ne kullanıyorsunuz, ne önerirsiniz?

Sosyal Medya Hesaplarım

12 yorum:

  1. uzun vadede essencein basecoatlarından memnun kaldım..bunu da denemiştim essence daha iyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Essence deniyorum ilk fırsatta demek ki :)

      Sil
  2. ben pastel base coat kullanıyorum. hiç ojesiz gezmiyor olmama rağmen tek bir sararma problemi yaşamadım. çok sık oje sürmüyorsan en azından haftada 1 2 gün tırnaklarını havalandırıyorsan nyc base coat ı öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisine de bakayım canım, teşekkürler :)

      Sil
  3. Bende essence inkinden daha memnun kalmistim. Su anda essence in pro white hardenerini kullaniyorum ve hic ojesiz gezmem ona ragmen hic sararma olmadi bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım, bakacağım Essene e . Teşekkürler :)

      Sil
  4. Kıyamammm. Niye sararır ki?..Biraz hiç bir şey sürme dinlendir bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki Ablacım. Ojesiz de yapamıyorum :)

      Sil
  5. Limonla ovuyor musun kuzum? Tırnak hava almayınca sararıyor ya, ojeni geceden sürme. Geceleri hava alsın..
    Rimmel 5 in 1 gibi bir şey var base ve top coat ben onu kullanıyorum baz olarak. Hatta çoğu zaman hiçbir şey kullanmadığımı itiraf ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limonla karbonatla herşeyle ovuyorum :) Sabah süremiyorum canım sabah kurutamıyorum mecbur akşam sürebiliyorum :( Rimmel e de bakacağım o zaman :)

      Sil
  6. Flormar'a gittiğimde benim de dikkatimi çekmişti bu ürün. İşe yaramıyor madem iyiki almamışım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum canım ben hiç sevmedim hiç memnun kalmadım.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)