6 Aralık 2013 Cuma

Essence Sun Club Jel Eyeliner / 03

Bu eyeliner Essence'in sınırlı üretim ürünlerinden. Bir dönem Gratis'te hediye veriliyordu alışveriş yapanlara. Waterproof iddiası var ki kesinlikle waterproof değil.
Renk mavi olarak geçiyor ama petrol mavisi de denilen yeşil alt tonlu bir mavi. Sürümü kolay. 
Pigmenti çok iyi. Uzun süre dayanıyor ve akma yapmıyor.  
Ürün fotoğraflarını kullanmaya başlarken çekiyorum, yani aylar oldu üstteki fotoğrafları çekeli. Artık uygulamalı fotoğrafta eklemeye karar verince bugün hemen bir tek göz makyajı yaptım :) Bu tarz renkli kalemler, farlar ve eyelinerlarla yapılan makyajları kendime ve kahverengi gözlülere çok yakıştırıyorum. 
Bu jel eyeliner maalesef şu an satışta değil. Her zamanki gibi ben yazana kadar raflardan uçtu gitti. 

*Basın ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir. Essence firmasına teşekkürler.

Sosyal Medya Hesaplarım

16 yorum:

  1. Rengi ne kadar güzelmiş sana da çok yakışmış ablacım. Yeniden gelse de keşke alabilsek. Güle güle kullan =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, severek kullanıyorum :)

      Sil
  2. Ya ben bunu çok istiyodum ama hiç göremedim gratislerde :( Tekrar gelse keşke...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar gelir mi bilmiyorum, inşallah gelir

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Bazı markalar koleksiyon ürünü çıkarıyorlar ve ürünler sınırlı sayıda üretiliyor. Bu eyeliner da onlardandı :(

      Sil
  4. ihtiyacı olanlara bildireyim.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Güzelmiş ama aynısı olmasada muadilleri vardır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk olarak muadilleri mutlaka vardır ama fiyat / performans olarak düşünürsek gerçekten çok iyiydi.10TLnin altında, akmıyor, dayanıklı.

      Sil
  6. Ben de seviyorum böyle canlı renkleri, morları falan eyeliner olarak kullanmayı. Her şey renkli gözlü hatunlara mı yakışacak kardişiimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor denemedim ama ben hiç :) Ben de mavi ve yeşil kullanıyorum hep.

      Sil
  7. Farklı bir markanın jel eyelinerını almıştım da nasıl olduysa senin gibi muntazam sürmeyi bir türlü başaramayıp sonra denerim dediğim ürünlerin arasına terk ettim. Rengi çok güzelmiş ve evet ben de çok yakıştırıyorum kahverengi gözlülere bu tonları. Çok yakışmış canım benim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde eyeliner sürme isteği varsa dene sürekli. Ben çook eskiden ilk sürmeye başladığım yıllarda her gün sürer-siler-tekrar sürer pratik yapardım. Pratik yapmadan olmuyor. Teşekkürler canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)