5 Aralık 2013 Perşembe

Durance Çekiliş Sonucu

Durance Mis Kokulu Hediyeler Çekilişimiz de sonunda şanslı kişi belli oldu. Toplamda 91 kişi çekilişe katıldı, çekilişin zorunlu şartı olan twitter takibi link paylaşımını yapmayan 2 kişiyi çıkarında 89 kişi katılmış oldu çekilişe. Ek haklarla birlikte 205 katılım hakkı oldu. 
Ve bakalım mis kokulu hediyelerimizi kim kazanmış;
Şanslı kişi Reyhane oldu.
Kendisini tebrik ediyorum ve hemen kendisine ulaşıyorum. Kazanan kişi 3 gün içerisinde bana dönmezse çekilişi tekrar edeceğim.
Kazanamayanlar üzülmesin, çok güzel hediyelerle blogumdaki çekilişler devam edecek.
Durance firmasına işbirlikleri için teşekkür ederim.

Blogda şu anda devam eden çekiliş için burdan

Sosyal Medya Hesaplarım

8 yorum:

  1. Merhaba, çok tşk. ederim, çok hoş bir sürpriz oldu bu benim için.Hatta dündü sanırım hediyelere tekrar bakmış ve kazanan çok şanslı demiştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tebrik ederim tekrar. Şansın daim olsun :)

      Sil
  2. Tebrik ederim harika bir hediye kazandı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de canım, darısı başımıza :)

      Sil
  3. Yaa çok istemiştim ama :( Kazanan arkadaşımız güle güle kullansın =))

    YanıtlaSil
  4. Benim gibi tezcansızlar için uzun çekiliş süresi istiyoruz! :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok tezcanlı olduğumdan uzun süreli çekilişlerde bana afakan basıyor en uzun süreli 20 gündü, sevmedim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)