25 Aralık 2013 Çarşamba

Dermomedika'dan 3 Kişiye DDF Anti-Aging Restorative Kit Hediye

Dermomedika sponsorluğunda 3 kişiye DDF Anti-Aging Restorative Kit Hediyemiz var. Hediyemize geçmeden size biraz Dermomedika'dan bahsetmek istiyorum. Dermomedika bünyesinde bir çok markayı bulunduran online alışveriş sitesi. Cilt bakım, Makyaj, anne-Çocuk ürünleri, Anne, Bebek ürünleri v.s. gibi bir çok ürün grubu mevcut. Benim en çok ilgimi çeken Jane Iredale , DDF, Neostrata, Babe ve Physicians Formula ürünleri oldu. Tabi bunların haricinde daha bir sürü marka var. 
Dermomedika'da sürekli indirimler, kampanyalar, 50 TL ve üzerindeki alışverişlerinize ücretsiz kargo ve belirli miktarlardaki alışverişlerinize çeşitli hediyeler var. 
Ve işte Dermomedika'dan yeni yılın ilk hediyesi;
 (Linke tıklayıp ürünü incelediyseniz şartlarımıza geçelim) :)
* Dermomedika facebook sayfasını beğenmek, twitterdan takip etmek
*Dermomedika sitesine üye olmak
*Dermomedika sitesini inceleyerek daha önce kullandığınız ya da merak ettiğiniz bir ürün varsa yorum yazmak ya da facebook ya da twitterdan ürünü #dermomedikadabeğendim yazarak ve Dermomedika'yı etiketleyerek / mentionlayarak paylaşmak. (Örneklerini facebook sayfamda ve twitter adresimde bulabilirsiniz. Gün içerisinde ben de sürekli paylaşım yapacağım)
Üyelik şartı gözünüzü korkutmasın, gerçekten çok kısa bir süre içerisinde üye olabiliyorsunuz ve bir tüyo isterseniz siteden ürün yorumu yapmak facebookta etiketli paylaşımdan kolay.
Bu şartları yerine getirdikten sonra aşağıdaki formu doldurup çekilişe katılmış oluyorsunuz.
Çekiliş 20 gün sürecektir. ( 14 Ocak 2013 23:59a kadar)
Kargo Dermomedika firmasına aittir.
Herkese iyi şanslar diliyorum.

29 yorum:

  1. Umarım 3 kişiden biri ben olurum =)

    YanıtlaSil
  2. bu inanılmaz bir çekiliş, çünkü bu seti çoook istiyordum, yaşım 51 ve gerçekten en ihtiyacım olan ürün, çekilişe kadar dua edeceğim valla:)

    YanıtlaSil
  3. bende şansımı denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  4. Zengin gönüllüm, Hediye etmeyi seven Sevdam. Hediye edenleri de haber vermeyi seven bilgiyi kendine saklamayan sevdam.. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım o senin gönlünün güzelliği :) Çok teşekkürler sevgiler

      Sil
  5. Bayıldım ürünlere. Bütün şartları yerine getirdim ve bu güzel çekilişe katıldım Sevda'cım. Herkese bol şans..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Ben de katıldım çok güzel bir hediye veriyorsun yine :))

    YanıtlaSil
  7. Ben de annem için katılıp, şansımı deneyeceğim =)) Yine ürünler muhteşem =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans diliyorum, bakalım anneciğin şanslımı :)

      Sil
  8. Canım benim.
    Daha sabah annemle konuştuk ve bu tarz setleri inceledik internetten. Tüm şartları yerine getirdim. Nasipse insallah anneciğimin şansına! :)
    Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman anneciğin için bol bol bol şans diliyorum canım :) Ben de öptüm.

      Sil
  9. Merhabalaaar,
    Ben de katıldım, tamam tamam henüz çok yaşlı değilim ama etrafımda elbet birileri var :)

    YanıtlaSil
  10. merhaba harika ürünler katıldım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bol şans diliyorum o zaman. Sevgiler.

      Sil
  11. Kuzum siteye yapılan yorumlar, onaylanınca görünüyor di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de öyle tahmin ediyorum ama mail atıp soracağım, haber veririm sana.

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, katıldıysanız bol şans diliyorum :)

      Sil
  13. yeniledim bilgilerimi umarım olmuştur, çook ihtiyacım var çünkü bu sete

    YanıtlaSil
  14. adres bilgilerimi güncelledim bende :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. adres bilgilerimi güncelledim bende :) sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)