22 Aralık 2013 Pazar

Carolina Herrera CH EDT


Meyveli ve limoni üst notalara sahip parfümün orta notalarında Bulgar gülü, yasemin ve pralin yer alıyor. Parfüme son dokunuşunu ise deri, kaşmir ve süet veriyor.
İlk aldığımda neden aldım diye beni epey düşündüren bir koku. Sanırım ilk sıktıktan sonra orta ve alt notalar nedeni ile aklıma takılmıştı. Yani çiçekli kısmı ile. Ama bu parfümün açılışı fazla meyveli ve şekerli. Daha sonra güzelleşiyor ama, pralin ve çiçek kokularına bırakıyor yerini. 
Bana göre modern, özgün, 30lu yaşlar kadınlarına çok uygun. İddialı diyebileceğim bir parfüm. Tatlı oryantal bir koku. Hayatımın parfümü diyemem ama kullanmayı seviyorum bu parfümü.
Bu arada bu parfüm mü Herrera 212 Sexy mi derseniz, 212 Sexy derim :) Hazır yılbaşı üzeri aklınızda olsun.

Sosyal Medya Hesaplarım

14 yorum:

  1. En sevdiğim parfümlerdendir! Tabi 212'de var listede aynı senin ki gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle ortak beğenimiz çok canım benim :)

      Sil
  2. 212 Sexy derim bende:)) bu parfümün kokusunu bilmesem de! Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 212 Sexy çok güzel bir parfüm :) Çok teşekkürler canım

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Büşracım :)

      Sil
  4. Şişesi de güzelmiş, güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel şişesi var, zaten bana kırmızı olsun da :)) Güle güle kullan canım, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kırmızıyı çok seviyorum, daha doğrusu canlı renkleri :) Çok teşekkürler canım

      Sil
  6. Ben yine şişesinin güzelliğine takıldım. Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun =)) 212 Sexy benim de çok severek kullandığım bir parfüm =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişesi gerçekten harika ve evet tam senlik, kırmızı kırmızı :) 212nin yeri ayrı kalbimizde :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)