20 Aralık 2013 Cuma

Bitenler #43

Ovvv, Bitenler de 43 numara mı diyen sesleri duyar gibiyim? Lütfen nazar etme ne olur, çalış seninde olur :) Bu işin şakası da ilk zamanlar 5er 5 er fotoğraf çeker hemen yazardım ondan numaralar arttı. Daha sonra 10+ ürün paylaşımı yapmaya başladım. Bu arada hala banyo ürünleri bitirmekte çok iyiyim, cilt bakımı fena değil, makyajdan sınıfta kaldım :) 
Watsons Duş Jeli; Zar zor bitirdim. Çok alerjik olduğum bir dönemde kullandım. Kaşıntılarım artınca birinin duş jelinden olabilir demesi üzerine sabuna geçtim. Hani bitmedi ama azaldı kaşıntım. İlk defa çoraptı v.s. yıkayarak bitirdi bir ürünü. Bitireli çok uzun zaman oldu, hala da duş jeli kullanamıyorum korkuyorum.
Yves Rocher Pure System Pore Clearing Mask; Sevdiğim bir maske. Yazısı burada. Fakat çok çabuk bitti, bereketli değildi.
TBS Vanilya EDT;  Yazısı burada İlk başlarda bayılıyorum ama sonra plastik gibi, yapay gibi gelmeye başladı kokusu. Zaten TBS'nin başka kokularını keşfettim, onları kullanıyorum.
Kiehls Avakadolu Göz Kremi; Öncelikle Kiehls sample konusunda çok başarılı. Deluxe boy ürünler haricinde kağıt ambalajlı testerlerı içerisinde bir sürü ürün var. Bir fikir edinmeye hayli hayli yetecek kadar deneme şansı oluyor. Avakadolu göz kremini de oldukça uzun zaman kullandım. Geceleri sürüp yattığımda sabahları nemlenmiş ve aydınlanmış bir göz çevresi ile uyandım. Kırışıklığa, çizgilere faydası yok ama. Çok kuru göz çevresine de yeterli gelmeyebilir. Benim gibi sample denemekte fayda var. 
Loft Arganlı Şampuan; Sülfat içermiyor. Sülfatsız şampuanlar içerisinde saçımı dolaştırmadan temizleyen ilk şampuan. Büyük boyunu almayı düşünüyorum.
Estee Lauder Intuition ; Uzun zamandır kullanıyordum. Altuğ ya da Tekin Acar'dan deluxe boyunu hediye vermişlerdi. Çok beğenince normal boyunu almıştım. Kokusunu çok seviyorum ama denenecek, aklımın kaldığı bir sürü parfüm var. 
Yves Saint Laurent Paris; Hediye geldi, yoksa asla almayacağım bir koku. YSL parfümleri bana biraz ağır geliyor. Kış parfümü hatta kış ve gece parfümü. Ben de şişe de kalan son damlaları yaz sonunda Marmaris gecelerinde bitirip şişeleri orada sonsuzluğa uğurladım :) 
Elidor Bukle Belirginleştirici Saç Kremi; Son zamanlarda kullandığım bir sürü saç ürününü beğenmezken bu saç kremi fena değildi. Saç uçlarım kuru, kolay kolay açmıyor kremler. Sevdim ama tekrar almam sanırım.
Avon Göğüs Bölgesi için Şekillendirici Krem; Ne kadar yararı var bilmiyorum ama kullanıyorum işte. Bu bitince jeline geçtim. İnşallah bir faydası vardır :)
La Roche Posay Toleriane Fluide; Yazısı burada
Colgate Optic White; Bir umut kullanıyoruz işte :)
Loft Arganlı Saç Kremi; Sülfat içermiyor. Sevdim. 

Sosyal Medya Hesaplarım

12 yorum:

  1. Oh, mahşallah 43üncü bitenler ha =))) Aynen benimde makyaj dışında bol bol bitirdiğim ürün oluyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 43 oldu ya :) Makyaja ağırlık verelim o zaman :)

      Sil
  2. Intuition'ı merak ettim bak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok güzel bir parfümdü :)

      Sil
  3. TBS vanilya çok sevdiğim bir koku benimde.Hatta şu cam şişedeki vücut spreylerinden almayı planlıyorum bir ara.Seninkinin kokusu neden kötü oldu merak ettim :/
    YSL kokularında haklısın.Bir Parisienne bir de Baby Doll hafif bence.
    Hepimiz için darısı biten makyaj ürünlerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kokusu kötü olmadı artık vanilya kokusunu sevmiyorum eskisi gibi, sanırım bu yüzden oldu :( Makyaj malzemelerini ne yapsam da bitirsem bilmiyorum yok bitmiyor bir türlü :(

      Sil
  4. daha nice bitenlere:) dush jelleri bende de hafif kashinti yapar ama,jel tarzinda olanlar.ben kremli dush jelleri oneririm canim.FA nin balli vanilyali duskh kremi var hassas ciltlere.ozel ona baka bilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) Kremlilerde de aynı şey oluyor canım yine de kullanıyorum ama daha çok sabun kullanıyorum. Bakacağım o duş kremine de :)

      Sil
  5. En son bitenler yazılarımızı aynı anda yayınlamıştık maşallah hangi ara bitti bu kadar ürün. Benim sepetimin yarısı bile dolmadı daha =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Immmm şöyle ki ben çok geç paylaşıyorum kaç aydır bekliyor bu fotolar daha kaç bitenler fotosu bekletiyorumdur kimbilir :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)