14 Aralık 2013 Cumartesi

Beni Hep Sev / Pinkfreud

Aynı kişiyi ikinci defa sevmek mi,aynı anda iki kişiyi sevmek mi daha zor?

Eski sevgiliyle yeniden birlikte olmak yapılabilecek en büyük salaklık mı yoksa gerçek aşk mı?

Yeni sevgilisini, kendisini başkasıyla aldatan eski sevgilisiyle aldatan bir kadına ne denir?

Peki ya o hep aranan, istenen, arzulanan "doğru ve düzgün" adamı bulduğumuzda ne olur? 

O kafede neler oldu?

Kendisini aldatan, yalan söyleyen, mutsuz eden hayatının aşkıyla, tüm kadınların hayallerini süsleyen ideal adam arasında kalan ve "Başkalarının doğrularıyla yaşamaktansa, kendi yanlışlarımla yaşamayı tercih ederim." diyen Pelinin hikayesi...

Merak ettiğiniz bütün soruların cevaplarını ve tam 2 yıl sonra Bora ile buluştukları o kafede neler olduğunu öğrenmek ister misiniz?

Kendine özgü deli-dolu ve cesur kalemiyle Pinkfreud, bu sefer belki daha mutsuz, daha umutsuz ama kesinlikle daha aşık!
Öncelikle belirteyim ki Dizüstü Edebiyat serisi blogger yazarların kitaplarını henüz okuyamadım. Bu o grupta ilk okuduğum kitap. Yanlış anlaşılmasın, beğenmediğimden değil. Çokta merak ediyorum ama sıra gelmiyor bir türlü. Yoksa dillerini, keyifli anlatımlarını tahmin ediyorum ve seveceğimi düşünüyorum. 
Eski sevgiliye 2. şansı veren bir kadın kahramanımız var kitapta. Tabi bu başlıbaşına bir sorunken bu iyi haber gibi kalıyor kötü haberin yanında: Bu kahramanımız aynı zamanda 2 erkeği birden seviyor.
Güldüm, okudum falan ama aslında tam bana göre bir kitap değildi. Aynı anda 2 erkeği sevmek bir yana eski sevgiliye 2. şans olayı derken kendini düşürdüğü durum yüzünden çok kızdım Pelin'e. Ama şu da var, hayat bu olmaz denen başımıza geliyor, nasıl olabilir diyoruz ama aslında çevremizde aynı durumda kalmış çok kadın var bu yüzden ön yargısız okumaya çalıştım.
Kitaptan bazı notlar aldım, onlar paylaşmak istiyorum;
*Ayrılıp farklı yönlere giderken, arkanızı dönüp bakıyorsanız birbirinize, hâlâ bir umut var demektir. (En çok kendimizi kandırıyoruz ilişkilerde, ben buna inanmıyorum mesela)
*Bora o gün aramadı, ertesi gün de aramadı, bir sonraki gün de, öbür hafta da.
Ve Bora beni tam 3 ay boyunca aramadı.  (Zaten asıl sorun onun aramaması değil, aramayanı beklemek sorun. Bir de takıntılı ne kadar zamandır aramadığını da bilirler ya, hiç benlik değil. İnsan gerçekten hayret ediyor :D)
*Aynı anda 2 kişiyi sevmek mi zor? Aynı kişiyi 2. defa sevmek mi?
*Herkesten kork ama en çok kaybedecek hiçbir şeyi olamayan insandan kork.
*Başına aynı şeyin 2. defa gelmesine izin veriyorsan salaksındır.
Keyif alacaksanız okuyun ama ders almayın bu kitaptan. Bukowski ''2 kişi arasında kalırsanız 2.yi seçin'' demiş ya, ben de diyorum ki ikisini de seçmeyin, yeni aşklara yelken açın. Çok mükemmel olsalardı zaten ikisinin arasında yok ya kesin bu diye seçim yapardınız. 
Bu arada bir başlayıp bir bıraktığım -kitaplar ilgili notlar tuttuğum- defterime göre bu kitabı 11 Ağustos'ta ve 1 günde okumuşum. 4 ayda ancak paylaşıyorum, kendimi de tebrik ettim :(
Not defterine 1 kitabı not alıp 5 kitabı atlıyordum ama, yeni kararım artık her kitabı tek tek deftere not edeceğim. İnşallah devamını getiririm bu sefer.

Sosyal Medya Hesaplarım

8 yorum:

  1. İlk kitabı okumuştum, Pucca'dan daha çok beğendim :) Bu kitabı da en kısa sürede okuyacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pucca okumadım hiç, bilemedim canım :)

      Sil
  2. ay bu çok eski kiiii.
    :)

    testosteron eski kadroyla izlemiştim.
    mert fıratlı.

    şimdi emre altuğlu kadro.
    onu izlemedim ki.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitap yazın Temmuz gibi çıktı ama, ben de Ağustosta okudum zaten ancak yazabiliyorum :)
      Hımm Mert Fırat gitti yani, üzüldüm bak :(

      Sil
  3. Konusu ilgi çekici geldi yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, hızlı oku-bitir kitaplardan :)

      Sil
  4. Bu kitabı ben de okumuştum. İnsana bir şey katmayan, sadece vakit geçirmek için okunacak kitaplardan. Yine de eğlenceliydi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben Pelin'e kızmaktan eğlenemedim bile :) Hihihi bütün ciddiyetimle okudum kitabı :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)