12 Aralık 2013 Perşembe

Avon Mega Effects Maskara

Geçtiğimiz haftalarda Avon'dan çok merak ettiğim Mega Effects Mascara güzel br sunumla hediye olarak geldi. İlginç ve değişik tasarımı ile ve kullananların genel olarak beğenmesi sonucu aklımda olan bir mascaraydı.  
Uygulamalı olarak daha sonra yeniden yazacağım ama bu ilginç tasarımlı mascaradan bahsetmek istedim.
360º hacim. 
Dünyada bir ilk! 
Kökten uca mükemmel kirpikler, kocaman gözler. Koyu, yoğun ve çok daha etkileyici kirpikler. 
Kirpiklerinize daha yoğun, koyu ve dramatik görünüm veren, gözlerinizi ise daha büyük gösteren maskara.  
Ergonomik tasarımı, farklı boyutu, kirpik diplerini ve uçlarını kaldıran yenilikçi fırçası ile maskara kullanımına yeni bir boyut getirecek.
Avon'un Mega Effects Mascara vaatleri bu şekilde. 
Denemek ve anlatmak için sabırsızlanıyorum.
Merak edip denemek isteyenler olursa satış fiyatı 28TL, şu anda %40 indirim var ve fiyatı 16,90TL. (Kampanya 14 katalog 32-33. sayfalarda)

*Avon'a teşekkür ederim.

Sosyal Medya Hesaplarım

10 yorum:

  1. Denedim bende bu maskarayı
    evet işe yarıyor fakat, abartıldığı kadar değil bana göre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirpikten kirpiğe de farkediyordur. Genelde çoğu kişinin mükemmel dediği benim seyrek kirpiklerimde hiç de hacimli durmuyor mesela.

      Sil
  2. çok merak ettiğim bi maskara, bi çekilişi vardı avonun ordan geldi geldi gelmedi kesin alıcam.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bana da geç geldi ama gelmeseydi ben de alıyordum, çok merak etmiştim çünkü :)

      Sil
  3. Çok değişik bir tasarımı varmış kullandıktan sonra yorumlarını bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözümü çıkarmadan sürebilirsem hemen yazacağım canım yorumlarımı :)

      Sil
  4. Henüz elim alışmadığı için pek kullanamıyorum. Ama tasarımı gerçekten ilgi çekiyor. Güle güle kullan ablacım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha yeni başladım ama ilk etapta çok zorlandım ben de :) Teşekkürler canım, sen de güle güle kullan :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)