2 Kasım 2013 Cumartesi

Yves Saint Laurent Dessin du Regard Göz Kalemi

Bakışlara stil kazandıracak görünümler için idealdir. Likit etkide bir sonuç bırakır.
16 saate kadar kalıcıdır. Göz kapağının içinde ve kirpik diplerinde bile akmadan durur. Uzun süre kalıcı olmasından dolayı gece makyajlarınız için idealdir.
Kolay ve yumuşak şekilde göz kapağında kayarcasına uygulanır
Tende kolayca kayan yumuşak dokusu, tek bir aksesuar ile olabildiğince farklı etkiler yaratır. Sürme etkisiyle bakışlara derinlik kazandırır. Eyeliner etkisiyle kirpiklerde sık görünüm ve belirginlik sağlar. Göz gölgelendirme etkisiyle, farın kalıcılığını arttıran ve renklerin ortaya çıkmasını sağlayan baz işlevi görür. Yumuşak, yoğun ve kaygan kıvamdadır. Alerji riskini en aza indirmek için özel formüllüdür. Kontak lens kullanıcıları ve hassas gözler için de uygundur.
Yves Saint Laurent Dessin du Regard Göz Kalemi sürer sürmez rengini veren, oldukça kolay sürümlü bir kalem. Tek katta bile simsiyah, pürüzsüz bir görünüm veriyor, çok çabuk sabitleniyor. Çok yumuşak bir kalem olduğundan ucu çok çabuk kütleşiyor, sık sık açmak gerekiyor. Simsiyah görünümü 4-5 saat sonra bir miktar soluyor. 16 saate kadar kalıcılık vaadi var, ben hiç o kadar bekletmedim ama yine de kalıcı olduğunu söyleyebilirim.
Satış fiyatı 59TLdir.
**Ürün Yöntem PR tarafından denemem için gönderilmiştir.

Sosyal Medya Hesaplarım

6 yorum:

  1. Boyle komur karasi kalemlere bayiliyorum gule gule kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben de çok seviyorum

      Sil
  2. gule gule kullan canım periye katılıyorum :D sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Serapcım :) Sevgiler

      Sil
  3. Benim gözlerimde kalem durmuyor, akıyor ama bunun hemen sabitlenmesi ilgimi çekti. Renginin de simsiyah olması çok güzel. İyi günlerde kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akma sorununu pek yaşamıyorum aslında ama kullandığım kalemlerden olabilir. Teşekkürler canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)