19 Kasım 2013 Salı

Turuncu Kasa Çekiliş Sonucu

Turuncu Kasa ile birlikte düzenlediğimiz Jane Iredale Disappear Consealer çekilişinin sonuna geldik. Çekilişe 81 kişi katıldı. Sonucu random.org ile belirledim, şartlar yerine getirilmiş mi diye hem ben hem Turuncu Kasa inceledik ve sıra geldi kazananı duyurmaya;
Ve kazanan,
28 numaralı katılımcımız Mon Abeille oluyor. Kendisini tebrik ediyorum. Çekilişle ilgili mail atıyorum kazanana, eğer 3 gün içerisinde geri dönüş yapılmazsa çekilişi tekrar edeceğim.
Katılan 81 kişiye ayrı ayrı teşekkür ederim, imkanım olsa herkese tek tek hediye verebilsem. Takipte kalırsanız kişisel veya sponsorlu hediye çekilişlerim devam edecek. Belki de bir sonraki çekiliş size çıkabilir :)
Turuncu Kasa'ya da işbirlikleri için çok teşekkür ederim. 

Sosyal Medya Hesaplarım

4 yorum:

  1. Eneee :)
    Hiç unudum yoktu, neler yazmışsın diye bloga bakayım dedim ki ne göreyim.
    Hatta çekiliş sonucu yazısını okuyunca bana çıkmadığına emin olarak kimmiş bakalım şanslı kişi diyerek baktım.
    Cok sevindim. Maillerime bakıyorum hemen caniimm :)))
    Teşekkür ederim çoookk! ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şansın daim olsun canım, bir de hediyen ulaşsaydı eline :(

      Sil
    2. Canım Allah nasip ederse yarın teslim alacağız kargomuzu. Kargo şubesi ile anlaşmazlık yaşadık ama sorun çözüldü:) Dert etme, öperim çok!

      Sil
  2. Güle güle mutlulukla kullan canım, şansın daim olsun

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)