13 Kasım 2013 Çarşamba

The Body Shop Lychee Blossom Body Butter

Meyveli-çiçek kokusu ve çeşitli vücut yağları ile cildinizi nemlendirir. Hızla emilir, cildinizde pürüzsüz ve yumuşak bir his bırakır.
İçerisinde babasu yağı, shea yağı ve organik soya yağı bulunur. 
Lychee Blossom'un ilk parfümünü kullanmıştım, gerçekten harika kokuyor, çok seviyorum. (Yazısı burada). Parfüm ve body butterı bir indirim döneminde %50 indirim ile almıştım. İyi ki almışım, miss gibi kokuyor.
Çok yakın bir zamana kadar sadece The Body Shop'un body butterlarını kullanmıştım. Geçenlerde başka bir marka denedim, ona göre söylemem gerekirse kıvamlı değil çırpılmış yoğurt kıvamında Lychee Blossom Body Butter. Sürüldüğü anda hemen emiliyor, yağlanma yapmıyor. Kokusu çok kalıcı 5-6 saat kalıyor vücutta. Hatta kullandığımız günler bütün ev Lychee Blossom kokuyor. 
Nemlendirmesi çok iyi, cildi yumuşacık yapıyor. Vaatlerinde 24 saat nemlendirme diyor, 24 saat sürüyor diyemem ama yine de oldukça uzun süre nemlendirme sağlıyor. 
Son fotoğrafı bitirmeden önce çekmişim. Çok severek kullandım ve kısa sürede bitirdim. The BodyShop ürünlerini çoğunlukla indirim döneminde aldığım için çok uygun fiyatlara geliyor. Yine böyle bir dönemde tekrar almak isterdim ama maalesef ''Sınırlı Üretim''. Dönem dönem raflarda kayboluyor ama sonra yeniden çıkıyor. Rastladığım anda tekrar kesinlikle alırım.
Siz body butter kullanıyor musunuz? En sevdiğiniz body butter hangisi?

Tüm The Body Shop yazılarımı okumak isterseniz buradan

Sosyal Medya Hesaplarım

22 yorum:

  1. Bende beğenmiştim kokusunu . Frambuazlı kremi de zaman zaman çıkıyor ve o da çok güzel kokuyor. İçerik olarak beğenmiyorum ama koku olarak güzeller:) Japanesse Blossom da hoştu hatırladığım kadarıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Japanesse in parfümünü kullanıyorum ve çok beğeniyorum, sanırım body butterı da güzeldir. İçeriklere çok dikkat etmiyorum ben maalesef.

      Sil
  2. Ooo çok guzel gözüküyor.baktim istahim açildi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu çok güzeldi ama bitti :(

      Sil
  3. Kokularını sevsemde böyle şeyleri çok kullanmayı alışkanlık edemedim.. Tanıtımın çok hoş. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım ben de düzenli kullanamam ama annem çok düzenli kullanıyor, yiyor içiyor sanki hemen bitiyor :) Sevgiler

      Sil
  4. Tbs ürünlerini seviyorum içeriklerine ayar olsam da :)

    YanıtlaSil
  5. Tbs ürünlerini çok merak ediyorum :) Bu body butter tam benlikmiş . Çiçeksi kokuları pek bir severim :) Umarım bende bir gün sahip olurum :) SEVGLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TBSnin body butterlarını ben çok beğeniyorum, umarım sen de kullanırsın kısa zamanda. Aman indirimde al mutlaka :)

      Sil
  6. Ahh canım sen anlattıkça ben etrafımı koklamaya başladım :D
    koku herşeyin ilk adımında mı ne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok dikkat ederim ve çok severim güzel kokuları :)

      Sil
  7. Güzel bir ürüne benziyor :) Kokuya karşı çok hassasım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben güzel kokuları severim ama bazı kokular başımı ağrıtıyor :(

      Sil
  8. Hii ben de bunu nasıl atlamışım, hiç görmemişim diyorum :s
    Neyse artık TBS'yi rüyamda görürüm zaten. Adana mağazasını kapatmışlar ve yenisini açmayı düşünmüyorlarmış.. Nolacak bu bizim ülkedeki mağazacılık anlayışının hali... :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçırmışssın kuzu, ama misler gibi kokuyor :( Çok üzüldüm ya koskoca şehirdeki bir mağaza neden kapanır anlamıyorum :(

      Sil
  9. Body butterlarını seviyorum. Ama Honeymania denediklerimin içinde en sevdiğim oldu. 3 al 2 öde varken 2 tane stok yaptım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum. Honeymania yı denedim kokusunu da beğendim ama stoğumda çok body butter var alamadım. Güle güle kullan canım :)

      Sil
  10. Body butterlar bende sivilce yapiyor kullanamiyorum. ama gordukce ic geciriyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, kötüymüş ya geçmiş olsun. Bana da bazı ürünler alerji yapıyor :(

      Sil
  11. Tbs'nin her ürününü çok seviyorum. Bunu da öyle bir anlatmışsın ki, çiçek kokularına olan zaafım da eklendiğinde hemen alasım geldi. Umarım en kısa zamanda yeniden raflarda görebiliriz =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım missller gibi kokuyor deriz ya, işte tan öyle kokuyor :) Ben de raflarda görmeyi bekliyorum

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)