13 Kasım 2013 Çarşamba

Tavsiye Evi'nde Ziya Kürküt ve DShopping ile #CumaGünleri Etkinliği

Tavsiye Evi'nin #CumaGünleri etkinliğinin konuğu Ziya Kürküt ve DShopping yetkilileri idi. Tavsiye Evi'nin Dshopping'le birlikte düzenlediği ''4 Melek Sizin İçin Deniyor'' kampanyasının 4 şanslısından biri de bendim. (Yazısı burada) Bu yüzden orada bulunmam gerekiyordu mutlaka ve gidemeseydim çok üzülürdüm eminim. 
Ziya Kürküt çok sıcak ve enerjik bir insan. Ama zaten ben televizyondan gördüğüm kadarı ile de böyle olduğunu düşünüyordum. Melekler olarak Ziya Kürküt ve Dshopping yetkilileri ile eğlenceli bir sohbetimiz oldu. 
Sohbet devam ederken Filiz Hanım günün yemeklerini yapmıştı. Herşey harika idi.
Filiz Hanım'ın yaptığı ev yapımı makarnalar, kurabiyeler. Kremşantili kurabiye nefisti özellikle.
Vişneli Bayat Ekmek Tatlısı. Bu tatlı enfesti. Filiz Hanım'ın ellerine sağlık, tadı damağımda kaldı. 
Ziya Kürküt ve Melekler :)
Hala beni tanımayan varsa ayakta solda 2. sıradayım :)
Aslında o gün 14:00'e kadar sürecekti bu etkinlik. Fakat o gün o kadar güzel bir sohbet vardı ki laf lafı açtı ve biz ancak 17:00'ye doğru ayrıldık Tavsiye Evi'nden.
Tavsiye Evi'ne davetleri ve bu güzel gün için teşekkür ediyorum.
Hala Tavsiye Meleği olmadıysanız buradan
Tavsiye Evi için buradan
Dshopping için buradan
Günün lezzeti Krem Şantili Kurabiye ve Vişneli Bayat Ekmek Tatlısı tarifleri için buradan

Sosyal Medya Hesaplarım

12 yorum:

  1. Canım çok güzel bir gün geçirmişsiniz.Ben de iki hafta önce ordaydım.Çok keyifli bir ortam vardı. Sizin de öyle olmuş anlaşılan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok keyifliydi. Benim de 2. gidişim her ikisi de birbirinden eğlenceli ve keyifliydi :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bakıyorum canım, teşekkürler :)

      Sil
  3. Canım ne hoş bir etkinlik. Ziya Kürküt'ü bende çok enerjik pozitif bulurum. Mamalar da pek lezizmiş. Afiyet olmuş:)) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoştu Ablacım, Ziya Kürküt'le sohbette güzeldi. Çok teşekkürler, sevgiler

      Sil
  4. Ah o sofrayı görmeseydim iyiydi :) Nasılll canım çekti anlatamam :) Her şey çok güzel gözüküyor. Ziya Kürküt'ün de muhteşem bir ses tonu vardır söylemeden geçmeyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda açken bakıyorum ve benim de canım çekti :) Bence de ses tonu güzel :)

      Sil
  5. Yaaa, ben çok severim Ziya Kürküt'ü. Kıskandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidemeseydim ben de kıskanırdım sanırım :)

      Sil
  6. Çok güzel bir gün geçirdiğiniz resimlerden bile belli. Hepinizin yüzünde gülücükler açmış =) Ziya Kürküt'ü bende çok severim. Yüz yüze tanışma fırsatı bulmuş olmanız ne güzel =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım güzel, keyifli bir gündü. Ziya Kürkütde ekrandaki gibi keyifliydi, iyi geçti :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)