9 Kasım 2013 Cumartesi

Sonsuzluğa İsyan / Kristina O'Donnelly

---Arka Kapak Yazısı---
Ariadne, Burhan ile beraberliğinin bedelini, küçük oğlunu kaybederek çok acı ödeyince evliliğini askıya alarak Çatalhöyük hakkındaki romanının tanıtım çalışmalarını yapmak üzere Amerika'ya gelir ve orada yaşamaya başlar. New York'ta Türk-Ermeni meselesini kendi yorumuyla aktaran bir kitap yazınca, Ermenilerin öfke ve nefretinin boy hedefi haline gelir. 
Ariadne parçalarını toplamaya çalıştığı hayatını bir şekle sokmaya çalışırken, yakışıklı televizyon oyuncusu Daniel Saxon ile tanışır. Aralarında sanki yüzyıllar öncesine uzanan mistik ve yoğun bir duygu alışverişi başlar. 
Ancak politik kimliği nedeniyle adeta cehennemde yaşamakta olan Burhan, genç kadının hayatında öylesine derin ve yüreğe uzanan izler bırakmıştır ki, geleceği denetlemek imkânsızdır. 
Türk dostu Kristina O'Donnelly, o kendine özgü üslubuyla sevgi, dostluk, düşmanlık, aşk ve mistisizmle sarıp sarmaladığı romanıyla okuru bazen duygulandırıp bazen şaşırtıyor. 
Tesadüfen arka kapak yazısını okumadan başladığım bir kitaptı. Türkiye'den, Türklerden bahsetmesi çok hoşuma gitti. Oldukça akıcı ve güzel kurgulanmış bir kitap. 
Kitapta Türkiye ile ilgili bir dönem anlatılıyor ama okuduğunuzda sanki bugünden bahsediliyor gibi, yani fazla bir şey değişmemiş ülkemizde. Böyle bir dönemi bir Amerikalı yazarın anlatması da en ilginç olanı.
Heyecanla ve merakla okuduğum bir kitap oldu. Ben sevdim, arka kapak yazısı ilginizi çektiyse tavsiye ederim. 

Sosyal Medya Hesaplarım

10 yorum:

  1. Bunlarıda göz at,al listeme ekledim =))
    Gerçekten çok iyi kitap okuyorsun, blogunda her hafta en az 1 kitap yazısı okuyorum. En sevdiğim yazılardan biri de bu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben hemen yazamıyorum bunlar daha yazdan kalanlar üstüne 10 kitap daha okumuşumdur bunun :) Senelik 40 kitap hedefim vardı doldurmama az kaldı :)

      Sil
  2. Güzel bir konuymuş merak ettim şimdi :) Ben de genellikle arka kapak yazılarını okumuyorum sürprizi kaçmasın diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arka kapak yazısını okumadan ne kitap alırım ne kitap okurum :)

      Sil
  3. Konusu gerçekten ilginçmiş. Yabancı yazarların kitaplarında Türkiye'den bahsetmeleri hep ilgimi çeker. Alayım okuyayım diyeceğim ama sayende o kadar çok okunacak kitabım oldu ki yetişemiyorum hızına =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo daha o kadar kitap bitirdim ki canım sıra gelmedi anlatmaya bekleyen 10-15 kitabım var daha :)

      Sil
  4. Merhaba Sevda Hanim. Ben, Kristina O'Donnelly. Sonsuzluga Isyan'i begendiginize cok memnun oldum. Onermenize tesekkur ederim.
    Burayi tiklarsaniz, dizi ile ilgile diger kitaplar hakkinda da info bulursunuz
    http://ladyliterature.com/SabahUlkeleriSerisi.htm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuz için çok teşekkür ederim. Çok şaşkın ve mutluyum yorumunuz için. Hemen linke bakıyorum :) Çok incesiniz, tekrar teşekkürler :)

      Sil
    2. Sevda Hanim, bilgisayarda elektronik kitap okuyabiliyor musunuz? Bana email atin size bir e-kitap yollarim :-)

      Sil
    3. Tekrar merhaba, açıkçası elektronik kitap hiç okumadım ama teşekkür ederim. Ben normal kitap okumayı tercih ediyorum.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)