16 Kasım 2013 Cumartesi

Saatiniyarat.com'dan 2 Kişiye Hediye Çekiliş Sonucu


saatiniyarat.com sponsorluğunda düzenlediğimiz çekilişin sonucunu açıklamakta geciktim. Geç olsun ama güç olmasın diyerek bugün 2 arada 1 derede bu yazıyı yazmayı başardım. Bakalım 2 şanslı kişi kimlermiş :)
Çekilişimize 35 kişi katıldı. Kazananları random.org ile belirledim. Saatiniyarat.com yetkilileri verilen linkleri incelediler, hiçbir sorun olmadığını gördüler bana da açıklamak düştü.
Saatiniyarat.com'dan istedikleri saati tasarlama fırsatını kazanalar Nilsuli'nin Dünyası ve Deniz Güner Karabaş oluyor.  Kendilerini tebrik ediyorum, şansları daim olsun, şimdiden güle güle kullansınlar. Çekiliş detayları ile ilgili bugün mail atacağım kendilerine. 3 gün içerisinde geri dönüş yapmazlarsa çekilişi tekrar edeceğim.
Sizlere de kendime de bol şanslı günler diliyorum :)

Saatiniyarat.com'a hediyeleri için çok teşekkür ederim. 

Sosyal Medya Hesaplarım

14 yorum:

  1. Heyooo çok sevindim:))) ne zamandır çekiliş kazanmıyordum, çok iyi oldu bu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözün aydın o zaman canım, şansın daim olsun :)

      Sil
  2. size ve firmaya çok teşekkür ederim harika bir hediye çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrikler, şansınız daim olsun :)

      Sil
  3. Tebrik ederim güzel günlerde kullansınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı da başımıza canım :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Kuğum ya ne oldu bize, senin o güzel hikayelerin bitti sonra ara verdin ben de özledim. Seni de hikayelerini de

      Sil
  5. tebrikle kızlar güle güle kullanın =)

    YanıtlaSil
  6. kazananları tebrik ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  7. Kazananlari tebrik ediyorum daa tüm şartları yerine getirmiş olmama rağmen adımı göremedim. Bi sorun olmasın?. Neyse tekrar tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 12. sıradaki sensin canım. GFC takipçi adını değil linkini bırakmışsın o yüzden kısmı aldığım için göremiyorsun kendini ama ben görüyorum seni, atar yapma hemen bana :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)