25 Kasım 2013 Pazartesi

Rimmel Stir It Up Krem Far / Out of the Blue

Rimmel Far bana yurtdışından hediye geldi. Görünüşüne bayıldım. Ne kadar muhteşem görünen bir renk değil mi?
Aslında krem farları pek sevmiyorum. Göz kapaklarım çok yağlı olmasa da hem kullanmasını zor buluyorum hem de dayanıklı değiller hemen birikme yapıyorlar.  
Farın üst kısmı bu şekilde maalesef kullanınca tek renge dönüşüyor. Pırıltıları sadece üst kısma serpiştirmişler. 
İlk kullanımda bu şekilde, sonra sadece yeşil bir renk olarak kalıyor. 
Çektiğim swatch ların çok kötü çıktığını farkedince üşenmeyip 2 dakikada -tek gözüme- farı uyguladım. Blogum için bir ilk :) Dijital makinamla makyaj fotoğrafları çekmeyi pek beceremiyorum, dün ki güneşte bana yardımcı oldu da başarabildim. Bundan sonra elimden geldiğince uygulamalı fotoğraflar eklemeye çalışacağım. 
Pigmentli bir far. Fakat krem olduğu için elle sürmek zorunda kaldım ve elimle birşeyler sürmekten nefret ediyorum :) Sürdükten çok kısa bir süre sonra kat kat oluyor, birikme yapıyor. Ben de Essence'in far bazı ve Mac Painterly var, birazcık daha dayanma sürelerini arttırıyor altına bunlardan birini kullandığımda ama yeterli gelmiyor. Daha iyi bir bazla belki daha iyi sonuçlar alınabilir. 
Özetle, metalik harika bir rengi var, pigmentli fakat performansı çok zayıf bir far. Eğer bir gün Gratis'te yakalayabilir, raflarda bulabilirsem (daha doğru dürüst satılmadan satıştan mı kaldırıldı acaba diye düşünüyorum) The Balm'ın Put A Lid On It far bazını bulabilirsem bir de onunla denemek istiyorum.

Sosyal Medya Hesaplarım

12 yorum:

  1. rengi çok güzelmiş. uygulaman da gayet başarılı, senden daha çok swatch bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, göz ve dudak ürünlerini artık uygulamalı yazacağım :)

      Sil
  2. :)) görünüşü muhteşem galaxy nail artları hatırlattı bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlham verdi değil mi, yeşille simli morlu bir ojenin uyumu nefis olur bence. Deneyelim :)

      Sil
  3. Hep ilk goruntusu gibi kalsa dimi ne kadar guzel :) Rengi guzelmis ama birikme yapmasi kotu olmus insallah caresini bulursun rahatca kullanirsin gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bakalım şimdilik kısa süreli dışarıda isem kullanıyorum ama değişik bazlarla denemem lazım :)

      Sil
  4. Farın ambalajdaki hali yeşil, gözdeki hali gri gibi durmuş. Sana çok yakışmış ama. Bu şekilde uygulamalı yazılarını bekliyoruz:) Güle güle kullan ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki ışığın etkisidir canım ama tam yeşil duruşu. Teşekkürler canım :)

      Sil
  5. İlk fotoğrafı görüp, "krem far mı? böyle mi? karışınca noluyor ki bu??" dedim :))
    Fotoğraf çekerken duygularımı anladın di mi? Nereye bakıyoruz ki, fotoğraf makinasının gölgesi düştü mü falan derken aslında oldukça gıcık bir işmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele benim makina ile çok daha zor kuzu. İdare etcez dayancaz katlancaz artık :)

      Sil
  6. Benim güzel gözlü arkadaşım :)) Şimdi çok profesyonel bir yorum yapıyorum; farı ilk gördüğümde aklıma patlayan şekerler geldi :)) Sonra dikkatli bakınca nehir kenarındaki taşlar gibi göründü gözüme. Bak işte benim profesyonelliğim de böyle çağrışımlar üzerine :) Neyse ben lafı uzatmayayım rengi çok güzelmiş ve ben de yorumlara katılıyorum bundan sonra uygulamalı örneklerin devamını bekliyoruz :)) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, o senin gülen gözlerinin güzelliği :) Hihihi hayal gücünde kuvvetli imiş :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)