17 Kasım 2013 Pazar

Revlon Luxurious Color Perle Far / 045 Black Galaxy

Revlon Black Galaxy Far daha jelatinini bile açamadan düşürüp un ufak ettiğim ve şurada preslediğimi anlattığım farım. Bir müddet bekledikten sonra kullandım. Daha önce hiç kullanmadığım için presten öncesi ve sonrası yapamıyorum maalesef. 
Siyaha yakın bir füme gibi görünse de kullanıldığında metalik gri ile füme arası rengi. Bende bir kaç rengi daha var bu serinin, onların pigmentasyonu daha az. Acaba preslemenin etkisi mi zaten böyle miydi bilmiyorum ama pigmenti fena değil. Benim göz kapaklarım kuru, ben de kalıcılığını uzun süre koruyor. Yağlı göz kapaklarını düşünerek kalıcılığı orta diyorum. 
Normalde az da olsa iri simler var içinde bu farların ama yine sanırım preslemem nedeni ile o büyük pul şeklindeki simler azalmış. Bu şekilde daha güzel olmuş tabii ki. 
Ben özellikle gölgelendirme amaçlı kullandım ama mevsim nedeni ile koyu renklere geçtiğimiz şu günlerde nadiren de olsa tüm göz kapağı için de kullanıyorum.
Maalesef online satış ile yurtdışı alışverişi yapamıyorum. Kardeşimin İngiltere'de olduğu bir dönemde Superdrug ya da Boots'tan alındı bu far. 

Tüm Revlon yazılarım için buradan

Sosyal Medya Hesaplarım

8 yorum:

  1. Revlon bizde var.ama hic bir urununu almadim.farlarini dusunuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kıskandım seni şu anda. Fondötenlerini dene canım, rujları da çok güzel :)

      Sil
  2. Bilmiyorum ama ben rengini çok beğendim Sevdam, zaten koyu renk göz makyajını çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dumanlı makyaj severler ya da sık sık yapanlar çok seviyor Aslım bu rengi :)

      Sil
  3. rengi çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır bu tonlarda far sürmüyorum ama eskiden çok sürerdim, çok güzelmiş rengi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)