10 Kasım 2013 Pazar

Otacı Ürünleri

Otacı ile birlikte düzenlediğimiz çekiliş sonrasında denemem için bana bu ürünleri gönderdiler. Otacı Argan Yağlı El ve Tırnak Kremini çok merak ediyordum, çünkü tırnak kremlerini çok seviyorum. Benim için ellerim kadar tırnak etlerimi nemlendirmekte çok önemli. Ellerim çok kuru olmadığından çok krem seçmiyorum ama tırnak etlerim için nemlendirmesi çok iyi olan kremleri tercih ediyorum. Bakalım Otacı Argan Yağlı El ve Tırnak Kreminden memnun kalacak mıyım? Argan Sabunu da artık duş jeli kullanmadığım ve doğal / bitkisel / organik sabunlar tercih ettiğim için severek kullanacağımı düşündüğüm bir sabun.Otacı Bebe Yağını yazın çok severek kullanıyorum fakat yaza kadar beklemez sanırım evde. Annem vücut yağları / kremleri kullanma ve bitirme konusunda çok iyi.
Otacı'ya hediyeleri için teşekkür ediyorum. Yorumlarım en kısa zamanda blogda.

Sosyal Medya Hesaplarım

13 yorum:

  1. Güle güle kullan canım.Arganlı kremi meraktayım bende :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canımm :) Bebek Yağı harikaaa ♥♥

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım ben de otacı ürünlerini özellikle sabunlarını çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullan ablacım =)

    YanıtlaSil
  5. Ben de kullanıyorum.Özellikle krem den çok memnun kaldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremi çok merak ediyorum ben canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)