22 Kasım 2013 Cuma

Nivea Extreme Resist Glossy

Nivea biliyorsunuz artık makyaj ürünleri çıkarmıyor, son ürünlerde Türkiye'de geçen senenin sonuna doğru raflardan kalktı. Nivea'nın sevdiğim bir çok ürünü vardı, kesinlikle memnun olmadığım bir karar.
Nivea Extreme Resist Glossy'yi kardeşim Ocak ayında İngiltere'den aldı. Başka Nivea ürünleri ile birlikte. Orada satışı devam eden ürünler vardı, hatta yaz sonuna kadar yabancı bloglarda yeni alınan Nivea ürünleri tanıtıldı. 
Nivea Extreme Resist Glossynin vaadi 10 saate kadar kalıcılık ve dişleri daha beyaz gösterme. 
Çift taraflı, bir tarafta ruj ile gloss arası, oldukça yoğun yapılı ve mat, diğer tarafta da şeffaf bir parlatıcı var. Oldukça yumuşak ve sürmeyi, dağıtmayı kolaylaştıran aplikatörü var. Şeffaf glossun içinde mavi ışıltılar var sanırım dişleri daha beyaz gösteren  (ya da göstermeye yarayan) bu ışıltılar.  
Ruj sever biri olarak oldukça pigmentli bordo-kırmızı arası rengi çok beğendim. Renk olarakta beğendiğim, kendime yakıştırdığım bir renk. Pırıltılı gloss ile denediğimde sarı olmayan dişlerim olmasına rağmen daha parlak göründüğünü farkettim. Kalıcılık vaadi 10 saat, o kadar denemedim ama oldukça kalıcı olduğunu söyleyebilirim. Pırıltılı gloss biraz yapışkan bir his veriyor, çok hoşlandığımı söyleyemeyeceğim. İkisini birlikte çok sık kullanmadım ama renkli tarafını sık sık kullanıyorum, çünkü duruşunu, kalıcılığını çok sevdim.
Yanlış hatırlamıyorsam 1 ya da 2£ gibi bir fiyata alınmıştı. 

Sosyal Medya Hesaplarım

16 yorum:

  1. Aynen canım bende çok üzüldüm.Rujlarını ve maskaralarını beğeniyordum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sn sevdiğim eyelinerım Nivea, artık alamayacak olmama çok üzülmüştüm :(

      Sil
  2. ya nivea nereye gitti ya :(( çok üzüldüm ben yetişemedim kıymetini bilmedim:)) mail attım ancak tekrar raflarda görmemizin mümkün olmadığını söylediler:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık renkli kozmetik üretmeyeceklermiş ama Türkiye piyasasından Avrupaya göre daha erken çekildiler sanırım :(

      Sil
  3. Rengi cok guzelmis keske renkli kozmetigini tr pazarindan cekmeseydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım renkli kozmetik üretmeyeceklermiş ama Türkiyeden bir anda çekildiler çok hızlı oldu.

      Sil
  4. Nivea siyah asansörlü bir göz kalemi çıkarmıştı bir sürü bitirmiştim ondan :( Renk de şahaneymiş hani bunun farklı bir versiyonunu kullanmıştım keşke Tr piyasasından çekilmeselerdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz kalemlerini ben de beğeniyordum, maalesef artık renkli kozmetik üretmeyeceklermiş ama Türkiyeden bir anda çekildiler, yurtdışında buradan çekilmelerinden aylar sonra bile ürünleri satılıyordu.

      Sil
  5. Nivea'nın yurt dışında bir çok makyaj ürünü var ama Türkiye'de çıkarılıp tekrar kaldırılması çok garip geliyor:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef artık yurtdışında da yok, renkli kozmetik üretmeyeceklermiş hiç onaylamadığım bir karar :)

      Sil
  6. Rengini çok beğendim Sevdam ayrıca dişleri daha beyaz göstermesi ilginç geldi. Ruj ve rimelleri çok sevdiğim için bulsam alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi harika Aslım ben de çok severek kullanıyorum :)

      Sil
  7. Nivea'nın renkli kozmetik ürünlerini keşfetmeye fırsat bulamadan çekildi Türkiye pazarından:( Rengi çok güzelmiş ama umarım yeniden Türkiye'ye gelirler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmez canım, artık renkli kozmetik üretmeyeceklermiş maalesef.

      Sil
  8. Rengi ve anladığım kadarıyla yoğunluğu çok güzel gözüküyor. Ben bu tonlarda ruju çok yakıştırıyorum sana zaten.Güle güle kullan canım, sipariş verelim yurt dışındaki eşe dosta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok yakıştırıyorum kendime :P Teşekkürler canım, Nivea makyaj ürünleri artık yok başka şeyler sipariş verelim biz :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)