8 Kasım 2013 Cuma

Golden Rose Holiday Oje 62

''Golden Rose, özel dokulu oje koleksiyonundan Holiday Ojeleri piyasaya çıkarttı.17 renkten ve 2 ayrı tekstürden oluşan bu seride 51-60 numaralar arası mat gözalıcı glitterlerden 61-67 numaralar arası ise toz şeker görüntüsü veren mükemmel renklerden oluşuyor. Ojelerin dokusunu bozmamak için base coat veya top coat kullanılmaması gerekiyor. İki kat uygulanırsa daha güzel sonuç alınıyor; 2. katı uygulamak için 1. katın kurumasını bekleyiniz.'' 
demiş Golden Rose bu seri için
İlk dokulu ojem. Sevgili arkadaşım Makyaj Blogumun hediyesi. Yazdan beri kullanıyorum aslında, yazısı bugünlere kaldı.
Çok güzel bir fuşya pembe. İçinde minik minik gri, mavi, lila ışıltılar var. Ojelerimi son dakikada sürdüğüm için benim için en güzel tarafı çok çabuk kuruması. Tek katta rengini veriyor ama 2. katta toz şeker görünümü daha belli oluyor.
2 güne kadar dayanıyor, 1 günde uçlardan soyulan ojeleri düşünürsek kalıcı olduğunu söyleyebilirim. Temizlemesi simli ojeler kadar zor değil ama krem yapılı ojeler gibi bir çırpıda da çıkmıyor, biraz uğraştırıyor. Oje o kadar güzel ki bu çok büyük bir sorun değil tabi. 
En güzel tarafı da uygun ve alınabilir bir fiyatta oluşu. Parfümerilerde satılıyor mu bilmiyorum, ben hiç rastlamadım. Golden Rose mağaza / kiosk / internet sitesinden satın alabilirsiniz. Fiyatı 6,50 TLdir.
Makyaj Bloguma bu güzel oje için tekrar teşekkür ederim.

Sosyal Medya Hesaplarım

18 yorum:

  1. Dokulu ojelerde elım hep onlara gıdıyor tırtıklı olusu oynayıp zarar vermeme sebep bir türlü alışamadım ama sende görünce çok hoşuma gitti sanırım deneyecegım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynı şeyi yaparım sandım ama hiç problem olmadı, çok sevdim dokulu ojeleri ben :)

      Sil
  2. Rengi çok güzelmiş güle güle kullan canım :) Ben senin bu oje yazılarına imrenip bu gün oje sürmeyi denedim ama yine başarısızlıkla sonuçlandı :))) Toprakla haşır neşir olan ellerim artık oje kabul etmiyor anladığım kadarıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Bu ojeyi ilk olarak senle Chocolate'a gittiğimiz gün sürmüştüm çok iyi hatırlıyorum :)

      Sil
  3. Canım o ojeyi aldığımız günü hatırladım şimdi, mantı da yemiştik :)) Benim de yazmam gereken bir sürü ürün var senden gelen :))
    güle güle kullan canım, çooook yakışmış :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de hatırlıyorum mantı yemiştik kahve içmiştik :) Çok teşekkür ederim canım

      Sil
  4. Bayildim cok guzel duruyor cnm

    YanıtlaSil
  5. Benim Flormar oje geldi aklıma....
    Çok hoş görünüyor ;)

    YanıtlaSil
  6. çok çok çoooookk beğendiiimmm ellerine de çok yakışmışşş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, çok seviyorum ben de :)

      Sil
  8. Rengi tam şekermiş Sevdacım, bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Baharcım beğenmene sevindim :)

      Sil
  9. Bu ojeden bende de var çok seviyorum rengini ama unutmuşum bir köşede. Aklıma geldi yazını görünce de sürdüm. Gerçekten çok güzel sana da çok yakışmış =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bence hiç unutulmayacak bir renk, nasıl unuttun ya? :)Teşekkürler canım, sana da yakışmıştır eminim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)