27 Kasım 2013 Çarşamba

Essence Sun Club Bronz Pudra / 01

Essence bronz pudrayı bu yaz bol bol kullandım, kışında kontür amaçlı kullanıyorum. Öncelikle ambalajını ve pudranın kabartmalarını çok sevdim tabi zamanlar o kabartmalar siliniyor. Işıltısı, simi yok, kahverengi. 
Bir miktar tozutsa da rahatsız edecek boyutta değil. Turunculuk veya pembelik içermemesi güzel, çünkü cilt rengime uymuyor bu tonlar. Pigmentasyonu ve kalıcılığı orta denilebilir. 
Ciltte toz toz durmuyor, doğal bir bitişi var.  
Sevdiğim bir pudra / bronzer oldu fakat sanırım Essence'in sınırlı üretim ürünlerinden. Raflarda göremiyorum bu pudrayı maalesef.
--Basın ürünü--

Sosyal Medya Hesaplarım

11 yorum:

  1. essence in her ürünü maalesef zonguldak a gelmiyor hala ıce cream koleksiyonu olduğunu düşünürsek bu tarz ürünlerin buraya gelme ihtimali hiç yok :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis yoktu değil mi orda? Başka yerden alıyordunuz Essence'leri? İnşallah artık düzenli gelmeye başlar.

      Sil
  2. Merhabalar...
    Ben allık veya bronzer gibi ürünlerde parıldamayı hiç sevmiyorum...Bu yüzden bu ürünü bulabilirsem mutlaka denemek isterim...Güzel anlatımınız için teşekkürler...sevgilerimle...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Bazı ışıltılı allıklar güzel oluyor ama. bu pudra raflarda var mı bilmem de eğer arayışınız var da bourjoisin çikolata şeklindeki bronzerına bir bakın, o da mat ve güzel bir bronzer.

      Sil
  3. Kuzucum güle güle kullan. Zevkle kullan. Severek kullan. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ablacım. Sevgiler

      Sil
  4. Kuzucum güle güle kullan. Zevkle kullan. Severek kullan. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. oriflamedeki bronzere gorsellik olarak cok benziyor.Ben pupa setimdeki bronzeri kullaniyorum .bitince pupadan buyuk boy alirim.cok guzel cunki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmedim onu hiç canım. Pupanın ürünlerini de seviyorum. Burda yok ama :(

      Sil
  6. Görüntüsü gerçekten çok güzel ablacım. Ben bronzerları sadece kontur amaçlı kullanıyorum o yüzden ışıltı içermemesi ve tutuncu olmaması sebebiyle tam konturluk bir ürünmüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kontür amaçlı kullanıyorum canım ama yazın bronzlaşınca tüm yüzüme de uyguladım bir süre.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)