27 Kasım 2013 Çarşamba

Essence Likit Eyeliner

Essence Eyeliner'ı marka Türkiye'ye ilk geldiğinde almıştım. Önce kullanmam aylar aldı, sonra fotoğraflayıp anlatmam. Eyeliner bitti bitiyor, ta yazın çektiğim fotoğrafları yeni yorumlayabiliyorum. Şimdi baktım da hala satıştaymış, genelde ürünler ben kullanıp yazana kadar satıştan kaldırılıyor :)
Uzun zamandır ya dipliner ya da kalem kullandığım için ilk çekerken zorluk yaşadım. Tabi yılların eyeliner kullanıcısıyım ben, eskiden ince uzun ambalajlarda ucu incecik kıl fırçalı eyelinerlar vardı ilk onlarla başlamıştım eyeliner sürmeye. Yeni başlayanlar için belki biraz sorun yaratabilir ama ben fırçasını beğendim,bu uç sayesinde kuyruklu kullanabiliyorum eyelinerımı.  
Parlak ve siyah bir duruşu var. Kalıcılığını da beğendim, 5-6 saat akmadan solmadan kaldı gözümde. Belki daha uzun da kalırdı da ben o kadar denedim. Waterproof ibaresi var ama suyu gördüğü zaman hemen çözülüyor, suya dayanıklı değil. 
Şu anki fiyatından emin değilim ama 10TL civarıdır diye düşünüyorum. Uygun fiyatlı eyeliner arayanlara tavsiye ederim. 

Sosyal Medya Hesaplarım

18 yorum:

  1. Güzel durmuş güle güle kullan :) Ben parlak eyeliner sevmiyorum mat olanlar tercihim genelde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben de tam ters şekilde parlak olan güzeldir benim için :)

      Sil
  2. PArlak olanlar ara ara çok sevgimi kazanıyor, bu da uygun fiyatıyla tercih edilebilir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senle ben parlakları ışıltılıları seviyoruz.

      Sil
  3. Bu aralar eyelinerlara takmis vaziyetteyim, bunu da denemek istedim bak şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de göz kalemlerine takmıştım bir ara, bütün göz kalemleri benim olsun istiyordum :)

      Sil
  4. Çok güzel durmuş :) waterproof ve suda çözülmeside çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  5. Durusu cok guzel cnm gule gule kullan

    YanıtlaSil
  6. sevdacım hani ben yazana kadar kaldırılıyor ürünler demişsinya bununda tipi değişti:) şimdi kapağı sivri değilde küt olanları var ambalaj aynı ama herkes eski sei güzeldi bu hiç öyle değil diyor ben eski kalmış bulsam bir yerden alıcam ama baktığım heryerde diğer kapaklı olan vardı beğenilmiyor diye almadım. çok yakışmış bu arada hem simsiyah hemde tam göz şekline göre çekebilmişsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sitesinden baktım, o eyeliner de satışta bu da. Çok şükür yetiştim bir şeye kaldırılmadan :) Ben çok tesadüfen aldım ama çok sevdim. Teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil
  7. siyahligi guzel canim.ama ben ince uclularla cekemiyorum.eyelinerlar daha kolay bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben alıştım artık ince kalın her uçla çekebiliyorum :)

      Sil
  8. Bir nazar boncuğu eklemek gerek :) Maşallah güzel güzel gözlü arkadaşım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkürler :)

      Sil
  9. Simsiyah çok güzel görünüyor ablacım. Eyeliner denince zaten benim aklıma bu simsiyah görüntü geliyor.Siyah ambalajlı gri kapaklı olanını kullanmıştım daha önce. Ondan da çok memnundum. Eğer eyeliner stogumu eritebilirsem buna da bakacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şansıma da hep simsiyah kalemler ve eyelinerlarım. Bence de biraz stok eritip sonra almak lazım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)