11 Kasım 2013 Pazartesi

Durance Ferahlatıcı Ayak Kremi

Durance Ferahlatıcı Ayak Kremi, Organik Shea Yağı ve Balmumu ile Nyons Organik Zeytin yağı sayesinde cildinizi besler ve uzun süreli yumuşaklık sağlar. Buğday nişastası, misk adaçayı ve mentolle zenginleştirilmiştir; yorgun ayaklarınızı ferahlatır, yatıştırır ve canlandırır, ayaklarınızın kuru ve yumuşak olmasını sağlar. 

Ürün içeriği: 
Doğal gliserin; cildin yüzeyindeki ıslaklığı koruyarak ve buharlaşma süresini kısaltarak cildi nemlendirir. 
ORGANİK shea Yağı; cildi yumuşak ve ipeksi yapar. Kozmetiklerde nemlendirici, besleyici, koruyucu ve onarıcı özellikleri nedeniyle yaygın olarak kullanılır. Sabunlaşmayan bileşikler ve F vitamini açısından zengin olan Shea yağı cilde yumuşaklık ve esneklik kazandırır. Balmumu; cildi besler, yumuşatır ve korur. 
ORGANİK Nyons zeytinyağı; öz yağ asitleri ve vitaminler açısından zengindir, besleyici ve yumuşatıcıdır. Yumuşatıcı ve onarıcı özellikleri olan sabunlaşmayan bileşikler de içerir. Zeytin, antik çağlardan beri nemlendirici ve yenileyici özellikleriyle ünlüdür. 
E vitamini; vücudu serbest radikallerin zararlı etkilerine karşı korur. 
Doğal mentol; ferahlatır, tıkanıklıkları açar ve kan akışını hızlandırır. 
Paraben içermez. Phenoxyethanol içermez. 
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. 
Durance'ın doğal içerikli ürünlerini seviyorum. Durance Ferahlatıcı Ayak Kreminin çok ağır olmayan ferah bir kokusu var. Kıvamlı bir krem. Çabuk emiliyor. Her banyo sonrası iyice yumuşamış ayaklarıma sürüyorum. Her kullandığımda da 1 saatlik de olsa çoraplarımı giyiyorum. Çorap giymek etkisini katlıyor. Ayaklarım yumuşacık oluyor. İçerik açısından gönül rahatlığı ile kullanılabilecek bir ürün, fakat benim için fiyatı biraz yüksek maalesef.
Bu ayak kreminin satış fiyatı 79Ldir.
***Basın Ürünü

Sosyal Medya Hesaplarım

14 yorum:

  1. Ben de ayaklarıma krem sürdükten sonra muhakkak çorap giyiyorum gerçekten de fark ediyor. Bu arada kremin çabuk emilmesi de güzelmiş. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çorap giymek çok etkiliyor canım. Teşekkürler canım benim

      Sil
  2. Guzel bir urun cnm gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  3. içeriğinde shea yağı olan kremler gerçektende yumuşacık yapıyor. Topuk çorabıyla etkisi ikiye katlanıyormuş madem bende öyle deneyeyim bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hele gece yatarsan çorapla daha da yumuşa oluyor bir dene :)

      Sil
  4. Hah ihtiyaç olan bir krem.. Teşekkürler tavsiyene Sevdacım..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacım, ayak kremine hep ihtiyaç olur bir de el kremine :) Sevgiler ablacım

      Sil
  5. Kesinlikle benimde çok ihtiyacım olan bir krem Sevdam :) gerçekten hem el hemde ayak kremleri çok önemli, güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayak kremlerini ben de sık sık kullanıyorum ve bitiriyorum Aslım. Bu yüzden çok ihtiyacım oluyor. Teşekkürler canım

      Sil
  6. İçeriği gerçekten güzel. Bir de fiyatı biraz daha uygun olsaydı kesinlikle denemek isterdim. Güle güle kullan ablacım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah fiyatı yüksek olmasa :) Teşekkürler canım

      Sil
  7. Merhaba bende geldim :) Normal makyaj veya kozmetik bloglarindan cok cok sikiliyorum. Bilincsizce ( bana gore) toplanmis bir kac bilgiyle blog yapiliyor. Senin blogunu inceliyorum ve gercekten begendim. Ozellikle hayvanlar uzerinde test edilmemistir ibaresi beni direk takip butonuna goturdu. Ilk hayvanlar uzerinde denenmeyen urunleri ozellikle gosteren blog
    http://pisilimisili.blogspot.nl/2013/11/koskocaman-alsveris-sepetim-ve-hepsi_3.html
    bu blogtur ve o linkini verdigim yazi beni cok derinden etkilemistir ve blogu inanilmaz severek surekli okurum. Simdide senin blogunu tanidim iyiki tanimisim cok mutlu oldum :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aner, hoş geldin bloguma :) Ben açıkçası utanıyorum ama çok dikkat etmiyordum hayvanlar üzerinde test konusuna. Buna çok dikkat edenlere saygım sonsuz. Önerdiğin blogu da inceleyeceğim hemen. Ben de seni tanıdığıma çok mutlu oldum. Sevgiler

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)