28 Kasım 2013 Perşembe

Bitenler #42

Bitenler yazı serimde 42. yazıya geldik ama nasıl geldik? Son zamanlarda ürün bitiremediğimden ben de testerları bitireyim diye onlara yöneldim de yazı serim devam ediyor bu sayede. Bu arada en son Bitenler yazısını yazalı 1,5 ay olmuş nerede ise.
Bakalım son zamanlarda neler bitirmişim;
Avon Island Vibe Işıltılı Vücut Kremi; Güzel kokulu ve altın ışıltıları olan güzel bir kremdi. Kullanmayı çok seviyordum. Nemlendirmesi çok iyi değil. Başka kremlerle karıştırarak kullanmıştım. Şu an satışta değil, eski bir üründü.
Yves Rocher Expert Repair-Onarıcı Vücut Losyonu; Çok güzel kokulu bir losyon. özellikle kuru ciltler için. Nemlendirmesine bayıldım. Detaylı yazısını yazacağım bir ara ama kuru cildi olanlara tavsiye ederim mutlaka.
Colgate Optic White Diş Macunu; Dişlerim sarı değil ama yine de bembeyaz olsun isterim. Bir etkisini görmedim henüz. Kardeşim çok seviyor ben aslında hassas dişlerime çok iyi geldiği için Totalciyim. İkisini dönüşümlü kullanıyorum.
Isana Badem Aromalı Oje Çıkarıcı; Kokusu ve oje çıkarması konusunda sevdiğim, aklımda olan bir ürün. Yakınlarımda Rossmann olsa tekrar tekrar alabilirdim.Yazısı burada
Kiehl's Rare Earth Deep Pore Masque (tester); Meşhur gözenek sıkılaştırıcı maske. Kullandığım diğer Kiehl's testerları gibi içinde bol bol ürün yoktu. Bir şey anlamadım doğal olarak. Çok merak ediyorum ama bu maskeyi. 
Elidor Bukle Belirginleştirici Şampuan; Alıp bir kaç sefer kullanıp başka şampuanları görünce unuttum bir ürün. Artık bitsin de kurtulayım diye bitirdim. Bu serinin durulanmayan saç kremini kullanıyorum ondan memnunum. Ama şampuanın pek etkisini göremedim. 
Loft Sülfatsız Arganlı Şampuan ve Saç Kremi (Deluxe Boy); Kullandığım sülfatsız şampuan ve saç kremi konusunda en iyisi. Saçlarımı çok dolaştırmadılar. Elimde çok saç ürünü var, bittikleri zaman almayı düşünüyorum.
Avon Anew Göz Kremi (tester); İçinde çok az ürün vardı, ben bir şey anlamadan bitti :)
Wellmaxx Hyaluron Derinlemesine Yüz Temizleme Köpüğü (tester); Yine içinde az olan bir tester. kokusunu sevdim, cildimi germedi kullandıktan sonra. 
Lancome Makyaj Temizleme Sütü; Bana başka Lancome ürünlerle birlikte hediye gelmişti. Makyaj temizleme sütleri biraz ağır geliyor cildime diye birkaç kez kullanıp yağlı cilt için olan temizleyecilere geçmiştim. Son kullanma tarihi dolmadan bir kere daha kullanmak istedim. Hiç bir sorun yaşamadım. Çok nazik ve güzel temizliyor. Boşuna ara vermişim. 
Rossmann Fuss Wohl Ayak Balsamı; Yazısı burada
Avon Skin So Soft Signature Silk Body Lotion; Kokusunu çok seviyordum. Cildim çok kuru olmadığı için de nemlendirmesi de benim için yeterli idi. Uzun zamandır kullanıyorum, muhtemelen satıştan kaldırılmıştır.
Nivea Invisible Black & White Roll-on; Çok memnunum, 7-8 tane belki daha fazla bitirmiş olabilirim. Stokta yenileri de var ama şu an yine Nivea'nın daha zararsız içerikli Pure & Naturel roll-onuna geçtim.
Kiehl's BB Krem; Bu BB'nin biitridiğim 2. testerı. İçinde çok ürün var ve 1 testerı kullanarak kesinlikle bir fikriniz oluyor. Ben çok beğendim. Almak istediğim ürünler arasında.

Sosyal Medya Hesaplarım

24 yorum:

  1. merhaba, ne güzel artık gitsin eskiler, gelsin yeniler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kesinlikle bitirmek rahat etmektir :)

      Sil
  2. benim bitenler de bu gun,yarin yazilir artik.ben temizleme sutlerini cok seviyorum.belki lancomu da deneri,.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lancome çok güzeldi pek kullanmıyorum ben ama bunu sevdim

      Sil
  3. Kiehls BB kremi Alman'ı öneririm ben çok beğeniyorum. Bitmek üzere yaza doğru tekrar alacağım bir ürün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok beğendim canım listemde inşallah elimde birşeyler biterse sırası gelecek :)

      Sil
  4. Canım benim ne çok bitenler yazısı yazmışsın.Bunlarda güle güle gitsinler öyleyse...
    Colgate optik beyaz beyazlık sağlamasada verdiği ferahlık hissini sevdim ben.Kiehl's ürünlerini ise çok merak ediyorum son günlerde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 42 oldu yaa sorma :) Kiehls ürünlerinin bazıları harika canım, denemek lazım.

      Sil
  5. kiehl's in maskesini ben de çook merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alacağız bir tam boy artık :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Bitene sevinen bir bloggerlardır, ama ne rahatlık :)

      Sil
  7. Bayağı şey bitirmişsin bence yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çalışıyorum Alice cim bitsinler diye :)

      Sil
  8. İkimiz de aynı gün yollayıp, rahatlamışız bitenleri =) Stokları eritmek lazım ki yenilere yer açılsın dimi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ne tesadüf yani :) Ben çok rahatlıyorum bitenlere ama makyaj ürünü de bitsin :(

      Sil
  9. Island Vibe bende de vardı çok eskiden :) sevmiştim ben de kokusunu epey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hafif ve güzel bir koku canım :)

      Sil
  10. bu colgate in etkisini çok merak etmiştim merakım gitti :) bu ışıltılı vücud kremi işine de pek meraklıyım body shop ın bu kırmızılı bi tane var ya ona da bi bak istersen :) sevgiler tatlımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beğenenlerde çok bir dene bence belki seversin. Deneyeyim canım aklımda o zaman o da :) Öptüm seni :)

      Sil
  11. doğru haklısın. sürekli bitirirsen paran sadece kozmetike gider yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sürekli bitsin istiyorum deep, bitsinler kurtulayım :)

      Sil
  12. Ah bir de ben aldığım ürünleri son kullanma tarihi geçmeden bitirebilsem. En çabuk şampuan, diş macunu ve makyaj temizleme ürünlerini bitiriyorum senin listendekiler içinde. Lancome u merak ettim deneyeceğim en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şampuan, vücut, el kremleri arada da cilt bakım ürünleri bitiriyorum ama makyaj malzemesi yok bitmiyor bir türlü. Lancome çok iyiydi tavsiye ederim canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)