4 Kasım 2013 Pazartesi

2 Şanslı Kişiye İstedikleri Saati Tasarlama Fırsatı ---KAPANDI---


Daha önce burada ve burada sizlere saatiniyarat.com'dan bahsetmiştim. Boş bir saat çerçevesi içerisine istediğiniz görseli eklemek, rakamları seçmek, ne renk olacağını belirlemek, dilerseniz bizim de yaptığımız gibi isim yazdırmak çok zevkli. 
Eğer siz, benim de böyle bir saatim olsun istiyorum ya da bir sevdiğime böyle bir saat tasarlamak istiyorum diyorsanız çok şanslısınız. Saatiniyarat.com aracılığı ile 2 kişiye fiyat limiti olmadan istediği saati tasarlama fırsatı burada :)
Kendiniz ya da sevdiklerinizden biri için bu çekilişe katılmak isterseniz şartlarımız çok kolay
*Blogumun izleyicisi olmak
*Çekilişi bu postun altındaki sosyal medya paylaşım butonlarını kullarak facebook veya twitterda duyurmak (sadece birinde duyurmak yeterlidir)
*Buradaki sayfanın sağ yanında bulunan 3 adet sosyal medya butonunu kullanarak bu sayfayı sosyal medyada paylaşmak.
Bu işlemleri yaptıktan sonra aşağıdaki formu doldurup gönder tuşuna bastığınızda çekilişe katılmış olacaksınız.
Çekilişe katılım 13 Kasım 2013 23:59'da sona erecektir.
Kargo saatiniyarat.com a aittir.
Herkese iyi şanslar diliyorum.
Şimdiden saatiniyarat.com a üye olup istediğiniz saatleri tasarlayabilirsiniz.

Sosyal Medya Hesaplarım

16 yorum:

  1. Çok güzel saatler varmış =) Katıldım bakalım.

    YanıtlaSil
  2. Enteresan iş. Hazır tasarlanmışlar çok hoş, birini seçeyim uğraşmayayım..
    Sevgilerimle canımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım bir dene ama çok zevkli tasarlaması :) Sevgiler

      Sil
  3. Katıldım ev saatimi yarattım bile:=) http://www.saatiniyarat.com/pr/show/14684/Q/41237/29452

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, çok güzel olmuş bol şans diliyorum o zaman :)

      Sil
  4. farklı bir çekiliş olmuş ;) tebrikler

    YanıtlaSil
  5. Cok güzellermiş :) Ben saatimi yarattım bile. İnşallah kısmetse bakalım :))

    YanıtlaSil
  6. çok güzel inş kazanmak nasip olur tüm şartlar tamamdır

    YanıtlaSil
  7. ben de katıldım :) bu siteyi daha önceki yazılarından görüp incelemiştim zaten çok güzel bir düşünce.

    YanıtlaSil
  8. Katıldım bende. Umarım bu sefer bana çıkar da ben de kendi saatimi tasarlayabilirim =))

    YanıtlaSil